Gå til innhold

Mai: Tigerjenta 'Høygravid'


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei=)

Det var koselig med innlegg bare til meg på septembersiden. Hyggelig at du tenkte på meg. Jeg ser deg av og til på skravlesiden, og da tenker jeg at jeg skulle også vært så langt på vei nå. Som jeg skrev på septembersiden, så er det rart, men det er ikke trist lenger. Nå vil jeg jo bare ha denne lille gutten som sparker inni magen min, og det var ikke han som var inni der da jeg mistet.

Det er ikke lenge til din baby kommer ut nå. Er formen helt fin? Har du født før?

Jeg har jo Lisa fra før, men jeg gleder meg til fødselen likevel. Jeg vet hvor forferdelig det er, men det er så inderlig verdt det!!

 

Formen min er også veldig fin. Jeg er 22+4 nå, og merker at jeg begynner å bli stor. Jeg elsker å ha magen min som viser at jeg skal ha baby igjen, og jeg elsker alle sparkene den lille gir meg. Jeg er så takknemlig for at jeg ble gravid igjen så fort. Gleder meg til å bli skikkelig kjent med den lille prinsen min=)

 

Håper du har det bra!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei du, svarer deg her jeg å håper du ser. Så fint at du har det bra, du henger igjen hos meg siden vi begge opplevde det samme til samme tid. Men jeg mistet den ene av to. Jeg har to fra før, Thea født i sept 99 og Tobias født okt 02. Så nå venter vi på han som skal hete Kristoffer, og terminen er til søndag 21 mai.....hjelp 6 dager igjen.

 

Ønsker deg lykke til videre, jeg kommer nok til å sjekke forholdene her etter jeg har født også. Vanskelig å slutte etter så mange mnd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine navn barna dine har! Jeg vil at denne skal hete Tobias, men mannen min sier nei til det navnet også. Han sier nei til nesten alle forslag.

21.mai? Det er ikke lenge til. Du får ha lykke til. Du vet jo hva du går til=)

 

Ha en fin 17.mai. Skal se at han kommer den dagen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...