Mjanne Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Snuppa har plutselig begynt å bli ei veldig bestemt lita dame. Hun prøver å fortelle mamman og pappan sin "hvor skapet skal stå" hver dag nå. Plutselig har det kommet en stahet som kan minne litt om pappan sin...hmmm, he he. Hun har nok vært litt sen ute på dette punktet. Frem til nylig har hun godtatt det meste jeg har gjort og tatt henne med på. Veldig få protester egentlig. Men nå har har det blitt fart på sakene. Har nok arvet staheten til pappan sin alikevel...*smile* I dag har vi "kranglet" veldig om at man må ha lue på ute. Snuppa river av seg lua og roper NEI NEI NEI. Og mamma setter på og sier JO JO JO... Har nok vært et artig syn der vi har trillet tur i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4948836-april-n%C3%A5-har-snuppa-plutselig-f%C3%A5tt-egne-meninger-hmm-n%C3%A5r-skjedde-dette-smile/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. mai 2006 #2 Del Skrevet 3. mai 2006 morsomt ja! matilde har mer og mer stahet hun også etterhvert, spesielt på bæring/ikke bæring. dvs hun kaster seg mot gulvet når jeg har plukket henne opp (for å ta henne med meg ut) hvis hun ikke vil, eller drar meg i buksebeina og tramper med sine egne bein mens hun hyler/grynter/prater (varierer med humør og grad av krise) hvis hun vil opp. verste er at hun må ha det etter meg; jeg kan være max utålmodig og forlangende når jeg er i det rette (feile) lunet ( og så tar hun tak i tannbørsten og sier nei nei nei (neh neh neh) når jeg skal børste - det har virkelig blitt ustas i det siste! hmf, jeg håper virkelig det går over, eller i alle fall blir litt mer kontrollert, hehe :oP Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4948836-april-n%C3%A5-har-snuppa-plutselig-f%C3%A5tt-egne-meninger-hmm-n%C3%A5r-skjedde-dette-smile/#findComment-4948916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå