Gå til innhold

Verking i korsryggen og føttene... HJELP


heme

Anbefalte innlegg

I dag har eg hatt ein fæl dag på jobb... Har ikkje vært i form, og føttene stakk heile tida.. Kom heim, la meg på sofaen, då verkte det heilt grusomt, men etter ein time på sofaen gjekk det over. Reiste ut å handla litt, var vell ute ein time, kom heim, så var det på an igjen... Eg begynner å lure på om det er nokon isjasnerver som ligg i klem. Er det nokon andre som har sånn..( smertene går ifrå ryggraden, til rumpa, i låra og litt i leggene)

 

Begynner å bli litt bekymret, siden det verker i korsryggen og, redd for spontanabort.. Er 10 + 4 på vei. Men merker ingentng i magen..

 

Håper der er nokon som har eit svar til meg... Skal til legen i morgen, på min første sjekk, men synst ikkje så mykje om den legen eg skal til... Rekner med at ho bare bortforklarer det på ein eller måte..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare innom på besøk i fra 3. trimester... :P

 

Ville bare si at det kan vær bekkenløsningen du kjenner...!! Men hør med legen uansett i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal eg gjer!... Blir litt lei hvis det er bekkenløysning allerede..., er ikkje kome så langt i svangerskapet.. Sist gong fekk eg det når eg var 27 veker på vei..

 

Jaja, det ordner seg jo uansett... Skal ikkje ta sorgene på forskudd..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...