Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Er rett og slett litt deppa. Er det hormoner fremdeles tro? Fullammer og babyen er 5 mnd. Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har nok, skjønner jeg i ettertid, hatt en skikkelig fødselsdepresjon. Det har begynt å gi seg nå, og dattera mi er snart 11 mnd.... Ikke gøy, og jeg turte selvfølgelig ikke si noe om åssen jeg hadde det, til andre enn samboeren min. STOR TABBE! Jeg føler at baby-tida med jenta mi, rett og slett har blitt ødelagt, så kunne jeg gjort ting om igjen, ville jeg tatt kontakt med lege/HS, så jeg kunne fått hjelp. Det håper jeg du gjør.
Gjest Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Hei! Jeg opplever at humøret går litt opp og ned, jenta mi er 4 mnd. Som regel er jeg veldig fornøyd, men noen ganger er jeg sliten, og rett og slett litt deppa. Men disse periodene varer aldri lenger enn en dag eller to, det er hvis du føler deg deprimert over lang tid (2-3 uker) at du burde snakke med helsesøster eller noen andre du stoler på. Ofte hjelper det mye å bare snakke litt, kanskje er man mer sliten enn man tror. Kanskje du også trenger litt hjelp til å komme deg ut av "deppa-modus". Tror nok tiden som nybakt mor kan få følelsene til å svinge for oss alle, men man skal ikke gå rundt å være deppa for lenge. Lykke til, håper du føler deg bedre snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå