Gå til innhold

Vanskelig dette med navn....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tomine- likte jeg godt en periode, men blir litt sånn Jensine, Hansine opplegg... Er ikke så glad i det lenger... Men er helt greit...

Pernille- kjenner flere søter jenter som heter det, og er absolutt et søtt navn...! Men jeg synes kanskje det kan være litt for søtt jeg da...Er helt greit...:)

Emma- Synes jeg er et veldig vakkert navn! Jeg kjenner for øvrig bare 2 Emma'er... Så hvis ikke du kjenner mange selv ser jeg ikke hvorfor du skal gå bort fra det!

Ville gått for Emma!!

Men er greie de andre to og da, altså!

Annonse

Eg likar Emma veldig godt, og de heiter faktisk jenta vår.

Det er eit populært navn, men likevel ikkje så mange som heiter de. Det er veldig mange jentenavn å velge mellom, derfor er det ikkje så mange likevel. Kjenner berre ei Emma til utnom jenta vår.

Pernille! Det heter vår lille jente. Jeg synes det er et kjempefint navn, som både er stilig og søtt. Skjønner at mange kan synes det er for søtt, men jeg har alltid syntes at det er litt "edge" i det samtidig. Emma er også pent, men altfor vanlig. Litt kjedelig å velge et som ligger på topp 10 lista på n'te året. Tomine er søtt, og ikke noe mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...