Gå til innhold

November: Novembermor?


pappegøya

Anbefalte innlegg

Hei igjen til alle! Ja, da er den magiske 3 mnd grensa snart her! 1 uke igjen:-)

Prøver å få tak i deg som har som nick, novembermor.... Du svarte på innlegget mitt den 9 april. Der skrev du at du er fra nordnorge, det er jeg også! men, bor på Dal nå. Hvor her sør bor du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Det er ikke meg du søker etter, men fikk lyst å svare da jeg og er fra Nord-norge, Narvik, men bor for tiden på Finstad, like ved Dal.

For det er Dal ved Eidsvoll du mener?

Jeg er 11 uker i morgen. Veldig spennende dette her?!! :)

Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei papegøya

 

Det er nok meg du leter etter. Jeg bor nå på Nesoddtangen. Jeg kommer opprinnelig fra Lofoten. Har kommet meg over den magiske 3 mnd grensa og skal på ul på Volvat på tirsdag. Ellers begynner ting å lette litt nå. Har hatt noen tøffe uker med lite energi. Håper det går bra med deg og at du nå nyter at solen kommer frem.

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Ja, det er på Dal ved Eidsvoll jeg mener:-) Så koslig at vi er flere som er fra nord her sør. Man føler seg litt alene når man ikke kjenner så veldig mange her sør enda. Vi har bodd her siden august i fjor. Enn du? Jeg er fra Tromsø.

Vi er faktisk så og si like langt på vei:-) Jeg var 11 uker den 4 mai:-) Det er utrolig spennende å gå gravid! Dette er vårt 2 barn. Vi har ei jente på 3 år fra før. Hun gleder seg veldig til å bli storesøster:-) Er det din første? Bruker du å være med på BIM treffene på Jessheim? Tenkte jeg skal være med neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en onkel som bor der ute:-) Kjempe fint der syns jeg!

Nå har jeg begynt å få deilige dager. Kvalmen har så og si gitt seg og jeg føler energien kommer tilbake. har til og med begynt å klare å ta å bæsjebleiene på jobb igjen!! Nå gleder jeg meg til å begynne å kjenne liv. Var på ultralyd på AHUS for 1 uke siden! Hadde gått med magesmerter i noen dager, så legen ville sjekke det opp! Der var alt bare bra!!! Var helt merkelig å se det lille nurket! Målte 29mm!!!

Du må nyte energien som kommer tilbake og ikke minst sola!! Det gjør jeg!!

 

Klem:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bra med deg. Har hatt en super helg med seiling på sjøen. Skal på Ul nå på tirsdag for å sjekke at alt står bra til. Verden er ikke stor. Tanta mi bor på Dal og Onkelen din her ute. Tror vi jobber innenfor samme felt også. Jeg er lærer og slipper unna bleiearbeidet enn så lenge.

Håper du får en fin mai-uke.

 

Klem:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...