Gå til innhold

Jippi.. endelig innsetting fredag.

Anbefalte innlegg

Det er visst eggene overlever opptiningen, hvis ikke tar de ut noen nye (jeg har jo et fotballlag i fryseren) og det blir satt inn lørdag så sant de overlever da. Forøvrig prøvde vi å få dem til å ville sette inn to egg, men det gikk visst ikke. Han sa at de ville først gjøre det neste gang hvis dette ikke gikk, eller hvis eggene var dårlig kvalitet. de tiner opp to og to.

Jeg må si jeg gleder meg sånn, merker at kroppen er full av spenning, som dere kanskje har fått med dere fikk jeg ikke satt opp noen pga overstimulering. Planen for helga er å ha god samvittighet over å ligge på sofaen og være skikkelig lat. Jeg ser at det er flere som har et par spennende uker foran seg, lykke til dere også.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4948269-jippi-endelig-innsetting-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sailor

vil bare ønske deg lykke til :)

Men lurer på hvorfor de tiner to og to egg hvis de bare setter inn ett, tenk om begge er fine, da kaster de jo et flott egg. I Porsgrunn setter de inn to egg, hvis de har vært i frysen. (for de som vil ha satt inn to egg da) vi har satt inn to egg to ganger.

Klem fra

Annonse

sorry jeg rakk ikke å komme på nett igår, hadde jo så mye jeg måtte får gjordt så jeg kan ligge å sløve på sofaen i noen uker. uannsett.

vel de anser det som mye større fare for spontanabort og komplikasjoner i graviditeten med en tvillinggraviditet, i tillegg til at det ikke er noe tilsynelatende galt med oss og livmoren min ser ut til å være topp motakelig så regner de med at hvis de setter inn begge to så blir det tvillinger. skal inn på klinikken om en time så jeg skal holde dere oppdatert.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...