Gå til innhold

Banshee & Mom-to-be


mom-to-be

Anbefalte innlegg

Hei!

Startet like godt en ny tråd jeg, siden det liksom var mest du og jeg som skrev innlegg!

Gikk heldigvis bra med legen:-) Fikk Polarmin mot allergien min og Afipran mot kvalme, så da får vi bare håpe at det hjelper! Blodtrykket mitt var litt lavt, men han mente at hvis jeg tok afipran og ble kvitt litt kvalme, ville jeg få i meg mer mat og drikke, som igjen ville hjelpe på blodtrykket. Så nå satser jeg på at dagene blir lysere:-)

Så koslig at kjæresten din er like ivrig som deg! Spesielt siden han har barn selv! Min er gleder seg vel til fødselen, men er ganske uinteressert i å følge med på hva som skjer uke for uke etc....Vi er ganske uenige om så mye for tiden, såpass alvorlige ting at jeg av og til lurer på om jeg burde gjøre alt dette alene! Føler at de barna han har fra før er mye viktigere enn denne lille jeg bærer på, og det er jo sårende. Men det er så vanskelig å skrive om sånn her, for man vet aldri hvem som ser det, og plutselig er det viden kjent over hele kommunen!

Jeg gleder meg også veldig til ultralyd, kanskje vi får det samtidig også? Du har vel ikke fått en dato enda? Er så spent på kjønnet, selv om jeg er 95% sikker på at det er en jente. Vi hadde nemlig sex to dager før EL og da er det mest sannsynlig at det er jentespermiene som har klort seg fast, siden guttespermiene dør my raskere! Kanskje teit å være så sikker, men det er bare en følelse jeg har:-)

Har du forresten kjøpt noe enda? Jeg var innom H&M i stad, og så på klær....det er så masse nydelig, men jeg føler at det bringer ulykke hvis jeg kjøper noe enda, så jeg tør ikke! Må liksom vente til jeg er 12 fullgåtte føler jeg... Jeg har heller ikke sånn kjempe-mage enda, men ser det godt selv, og må gå med øverste knappen åpen i buksene mine. Men det er jo bare koslig også liksom, å se tegn på at det virkelig er noen som vokser inni der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Neida, har ikke dratt ennå:) Flyet går fra Oslo kl 16.50 på lørdag, så jeg tar fly fra Vigra på formiddagen lørdag. Så skal jeg levere fra meg hunden på kennel på Vigra kvelden før:)

Det var bra du fikk noen medisiner som kan hjelpe deg. Er ikke godt å gå rundt å føle seg som en vaskefille i formen hele dagen. Skal se de begynner å fungere når du har brukt de en stund:)

Ja, jeg er veldig glad for at han er interessert i dette, han skjønner jo ikke seg på alt som skjer i kroppen min..men han prøver og jeg må jo nesten gi han kreditt for det.

Forstår godt at du ikke vil legge ut om det private på et åpent forum jeg mom-to-be, men hvis du vil legge meg til på msn om du føler for at du vil prate får du e-mail'n min her: [email protected]

Har ikke fått noen papirer om ultralyd fra sykehuset ennå, men jeg har lyst på en smugtitt også da:) hehe Vet ikke helt om jeg klarer holde meg til den ordinære ultralyden, vil så gjerne se at alt er i skjønneste orden. Jeg drømmer bare om guttebabyer for tiden og har hørt at man får det omvendte av det man selv tror og drømmer om. Typen tror vi får jente, han har visst en feeling om det. Vi var på H&M for en ukes tid siden omtrent og da kjøpte vi en lys blå body (går jo for begge den) med en liten bamse på og over den står det Born With Love. Så kjøpte vi også et naturhvitt sett, jakke og bukse, med noen små sjiraffer i foret på jakken. Det var så nydelig og vi måtte bare:)

 

Håper det går bra med deg:)

klem

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...