Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ang. søknad om engangsstønad... skal det stå noen opplysninger om fars inntekt? forstår ikke helt dette skjemaet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det gjekk automatisk eg...Kan ikkje huska at eg søkte på det forrige gang jeg gikk gravid...

Skrevet

Fars inntekt er ikke relevant for engangsstønad. Det blir utbetalt til mor hvis hun ikke har opparbeidet seg rett til fødselspenger, uavhengig av fars inntekt. Men at du kan unngå å søke, kan jeg ikke skjønne. Hvordan skal trygdekontoret vita at du skal ha barn hvis man ikke melder i fra på et vis????

Skrevet

Jordmora sa til meg at det fikset de...Eg søkte ingenting forrige gang..Og første gang så ringte trygdekontoret til meg når jeg egentlig skulle vært 6mnd,men jeg hadde mistet for 1 mnd siden..Eg har aldri skreve et søknad skjema om engangstønad...

Skrevet

eg fikk beskjed av jordmor at eg kunne søka om dei i uke 28... så da ordnar ikkje seg sjøl automatisk her eg bur jallefall. kor er du fra då?

Skrevet

Bodde i haugesund dei 2 første gongene...Men Bømlo nå...

Skrevet

Engangsstønaden må du søke om...den utbetales 12 uker før termin..

Skrevet

Sarah_Evelyn..

eg bur i kvinnherad og trur nok det er samme reglane her og på bømlo?eller?

Skrevet

du, det kommer ann på hva jordmora gidder å gjøre for deg! Noen er kjempesøte og serviceinnstilte, mens andre er bare kjempesøte :-)

Skrevet

jeg søkte sist, hadde ikke noe med pappan og gjøre. denne gangen skal jeg ha permisjon, dette må man også søke om. ordner seg ikke automatisk selv nei vanligvis. som det meste annet. mange papirer som må fylles ut for det meste.

Skrevet

Jeg vet vel selv hva jeg har gjort og ikke gjort de 2 første svangerskapa, jeg hadde nok husket om jeg hadde skrevet det eller ikke..Jeg har ikke selv skrevet et søknad om engangstønad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...