Minnie Mom Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Skal kjøpe nytt sete og står mellom disse to. Vi har en tre-dørs golf, dvs ganske liten bil.. Lurer på om noen vet hvilken som tar minst plass i lengden av bilen? Har ikke prøvd stolene enda.. Og noen som erfaring med å feste bilsete i tre-dørs bil? Håper det fungerer med de ekstra selene og sånt selv om det er tre-dørs.. Har dere ellers noen erfaring å dele ang disse setene? Takker og bukker for alle svar!! )
Lotte11 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hei! Jeg har begge disse setene, og er vel mest fornøyd med besafe setet. Det sitter mye bedre fast enn acta setet. Acta setet er litt løst, selvom at det er festet med bøyle i gulvet og seler.Det slenger fra side til side Men besafe setet sitter så hardt fast at det ikke er mulig å "flytte" på det. Men nå som mitt barn er stort nok til å sitte fremover er jo det veldig praktisk med acta setet, for besafe kan jo kun brukes en vei.. Håper det hjalp litt:)
Emma-Bethines mamma Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Hei. Mitt beste tips og eneste måten du finner ut om hvilket som tar mest plass, er selvsagt å dra til butikken og be de prøve med deg. Jeg har hatt besafe (den bakovervendte modellen) og den tar veldig stor plass..Men det tror jeg forsåvidt Graco gjør og, ikke like mye kanskje..Men den er IKKE like stødig..så jeg sitter heller med bena bøyd..Fordelen nå er jo at du kan snu dette setet etterhvert..
sjokolademams Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hei, jeg har også Akta Graco Cosmic, og jeg er enig med det som de andre sier her. Den er litt vinglete. Når jeg bremser, og sønnen min sover, så skal det lite til før hodet hans detter frem. Prøver å kjøre enda mer forsiktig, men noen ganger skjer det ting ganske plutselig i trafikken. Ellers var det en test i Foreldre og Barn nylig, og der fikk denne stolen strykkarakter. Det sto at den kunne løsne. Så jeg ville nok valgt en annen stol i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå