Gå til innhold

Trenger svar!!! har så vondt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg er 12+3 i dag. har så vondt i magen, i nedre del og på høyre side. klarer nesten ikke å røre meg fordi det er så vondt. hadde store problemer med å ta på meg sokkene etter jeg dusjet, da det var så vondt å bøye seg framover. kan dette være farlig?? begynner å gråte fordi det er så vondt..hjeelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noe av de samme mertene, men jordmoren min så på meg og sa det var bare livmorstrekk. Det er ganske vanlig og ikke farlig..

Men, hvis det er skikkelig vondt så ikke vent med å spørre noen - bedre for deg og barnet om du snakker med jordmor/lege for sikkerhets skyld.

Lykke til, går sikkert helt fint!

Skrevet

Har du vondt hele tiden eller er det når du beveger deg feks?

Skrevet

Jeg opplevde noe lignende da jeg var i min 12. uke. Fikk plutselig innmari vondt i magen og siden da jeg reise meg opp. Gjorde veldig vondt på bøye seg og var helt forferdelig å puste med magen. Etter ca en halvtime ga det seg. Har ikke opplevd noe lignende etter det, bare hatt korte stikkinger i magen som varer et minutt eller mindre. Nå er jeg 15 uker på vei og alt tyder på at babyen har det bra.

Skrevet

Jeg ville sjekket med legevakt om jeg var deg, hadde magesmerter mot høyre for noen uker siden og jammen var det ikke blindtarmen!! Det er mye bedre å sjekke det og heller få beskjeden om at det er normalt ;)

Jeg hadde vondt hele tiden altså, kunne ikke rette meg helt ut... Men det kan være forskjellig for alle, og graviditet gjør ofte at smertene forholder seg annerledes fikk jeg beskjed om!

Lykke til, håper det bare er ligamentsmertene som jager ;)

Skrevet

Da jeg var i uke 12 så fikk jeg også plutselig veldig vondt nede i magen, på høyre side... gikk på legevakta og ble sendt inn til sykehuset! Viste seg at det var blindtarmen så da var det bare å operere...

Ta kontakt med legen hvis det ikke går over snart! :) Lykke til!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...