Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Tassen er snart 11 uker og har den siste uka begynt å oppføre seg litt pussig ved puppen. Om morgenen er han kjempesulten og spiser grådig, det gjør han også som regel til neste måltid. Men på ettermiddag/tidlig kveld er det mye bråk ved puppen. Han suger i kanskje et par minutter, så slipper han og klager/hyler. Tar puppen i munn igjen, så slipper han etter noen få tak. Sånn holder han på. Får ikke lagt han til skikkelig igjen. Prøver å rape, kule'n og vente litt... Noen ganger spiser han videre på en av puppene, av og til får jeg ikke i han mer. Han er en glad og fornøyd liten tass som pludrer i vei, så han virker ikke übersulten etter at jeg "gir opp" når han driver med dette. Skal jeg ta det som et tegn på at han er mett og fornøyd selv om han bare har spist en brøkdel av hva han pleier? Noen andre som har opplevd det jeg ser på som motsatt av økedag - at han trenger plutselig litt mindre mat noen dager? Takknemlig for svar og andres synspunkter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4947585-motsatt-av-%C3%B8kedag-noen-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nit@™ Skrevet 3. mai 2006 #2 Del Skrevet 3. mai 2006 Jøss, har sønnen min en "tvilling"? Har samme problemet, eller hadde, det er mindre nå. Fant ut at jeg stressa litt med amminga.. fordi han dreiv på med den tralten der ble jeg fortvila og utolmodig selv. Satte meg ned med innstillingen at det får ta den tiden det tar.. Kom på å nynne til han (dårlig sangstemme )) Så jeg satt der å nynna sangen til skomakergata. Det så ikke lurt ut, men det funka. Både han og jeg ble roligere av det, og han fikk litt bedre tid liksom, ikke så utolmodig Du kan jo prøve deg frem. Ellers får de jo bedre sugeteknikk etterhvert, så måltidene går raskere. Også normalt at de er mere urolige om kvelden.. Sønnen min er 31/2 mnd nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4947585-motsatt-av-%C3%B8kedag-noen-andre/#findComment-4948396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå