Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sykehuset og stukket hull på to cyster. Den ene på 9,8 ganger 8 cm i diameter (ikkje så reint små heller.....) den andre noe mindre. Gud det va vondt idet han stakk hål på de. Det va og vondt idet han trakk ut nåla igjen. Fikk ut godt og vel ein halv liter væske etter dette, så nå er alt tømt, og kroppen klar for videre behandling.

Hvis egguthentingen e like vond som dette gruer eg meg. Fikk imidlertid ingen form for bedøvelse idag, det får me jo på egguthentingen. Men dette va vondt. Heldigvis va der ei snill syke- eller hjelpepleier i rommet som kunne holde meg i hånda. De e gode å ha.

Etterpå blei det shopping på Amanda i Haugesund. Det hjelpe på alt det. Da e alt vondt fort glemt. :-)

Nå ska eg bare kose meg på sofaen resten av kvelden, kjenne eg e ganske utslått av denne dagen.

Ha en fin kveld jenter. Bare ei uke igjen til stikkingen........

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4947245-i-dag-har-eg-v%C3%A6rt-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Tror faktisk det er bedre å stikke hull på de enn å vente til de sprekker selv. DET er jaffal vondt sies det.

Jeg har begynt på spray (har sprayet i tre uker), disse cystene har vi visst om helt siden UL i februar. Nå når jeg skal på sprøyter er det ikke gunstig med denslags, da gyn kan forveksle cystene med eggposer. Og det vil vi jo ikke ha noe av når jeg skal på egguthenting. Han sa jaffal det idag. De er jo ikke farlige, men ikke så greie å ha i denne prosessen. Var jeg deg, ville jeg fått fjerna disse før du beg på sprøyter, jaffal før du skal på egguthenting. Så slipper det å bli noen misforståelse.

Tvi tvi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...