Gå til innhold

Noen som har blitt gravid fort etter sa?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er stor sannsynlighet for å bli gravid igjen (med en gang) uten å få tilbake syklus etter sa?

Er rimelig sikker på at jeg hadde el i går, tok test som var positiv, stakk i ene eggstokken og hadde ellers mine vanlige symptomer på el (hoppet selvfølgelig i høyet...).

Har lest en hel masse om at man bør vente med ubeskyttet sex til syklusen er stabil igjen... Men, det klarte vi ikke... *hehe*

Fortsetter under...

Jeg lurer på akkurat det samme. Jeg hadde en sa for 3,5 uker siden og fikk beskjed om å vente en syklus før vi prøvde igjen. Men det klarte vi ikke. Er ganske sikker på at jeg hadde el på lørdag og prøvde aktivt.. Føler nå allverdens symtomer på graviditet og håper det ikke bare er noe jeg innbiller meg fordi jeg så gjerne vil bli gravid igjen fort!

Hei.Jeg ble gravid på først forsøk 14 dager etter SA.Var kjempenervøs for at det skulle gå galt igjen,og det var utrolig tøft psykisk.Gledet meg ikke over svangerskapet før i uke 16,da startet jeg og tro på at dette skulle gå bra.Men for oss var det likevel ren terapi og bli gravide igjen så raskt,og her sitter jeg med verdens nydligste lille tulle.Kjør på ,det går oftest bra.Vi fikk ingen restriksjoner på dette. Eneste han sa var at kroppen blir ikke gravid før den er klar,og en evt. ny SA ikke har noe med det å bli gravid så raskt igjen.Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...