Gå til innhold

Til dere som har Emmaljunga Edge Duo!!!

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å kjøpe denne, men eneste minuset er at bagen er i største og tyngste laget. Vi bor i 3. etasje i blokk og bagen er gaske tung og bære opp så mange trapper. Vi tenkte derfor å kjøpe en softbag til å ha i den store bagen. Jeg har termin i august, så lurer på om softbagen kan brukes som voksipose e.l. om vinteren?

For det blir jo trangt med BÅDE softbag og voksipose, dynpose o.l.

Noen med erfaringer med denne vogna? Noen som har greid å bære den store bagen opp og ned trapper?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4947110-til-dere-som-har-emmaljunga-edge-duo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt samme vogn jeg å, men har ikke fått den ennå...

Tror nok ikke du kan bruke softbagen som voksipose nei... Den er på langt nær like varm,men skjønner problemet...

Veit at ei venninne hemser med seg bagen overalt, men det er mulig hun er STERK...:)

Kan desverre ikke hjelpe deg.

Hvilken farge ska dere ha. jeg har bestilt elk med sportsunderstell..

Tror vi går for sport carbon... den er sort med litt sølv på. Vil helst ha så nøytral som mulig og synes sort er fint :)

Ja, den er jo 5 kg den bagen... + en unge på noen kg også... hmmm, håper noen kan hjelpe meg.

Hvorfor ikke kjøpe Emaljunga sport combi istedet? Det har vi gjort. Bagen der er faktisk både lengre og bredere enn edge duo, og i tillegg mye mer praktisk når du bare kan ta med deg den løse bagen når du skal ta med babyn. Mye lettere å bære:

Annonse

Vi vurderer den, tuppsi72:-), men bagen er litt mindre enn edge duo sin. Siden vi får baby i august vil vi ha en bag vi kan bruke frem til våren igjen... forhandleren sa at sport combi bagen kan brukes frem til 6 mnd ca, mens edge duo bagen er stor nok til 8 mnd eller mer...

Vi har kjøpt voksi pose til å ha oppi bagen, å kan jo bære ungen opp en trapp med denne, å la bagen stå igjen på vogna:)

Men nå skal det jo siees at vi ikke har trapper hjemme, kun hos besteforeldrene, så vi slipper det problemet.

Men voksiposen med sommerdyne har vi i alle fall kjøpt:)

Kjempe fornøyd med vogna vår vi, vært å prøvetrillet osv..

Annonse

Så lurt!! Da tror jeg faktisk jeg skal gjøre det samme... tuuusen takk for bra tips! Men den platen er ikke hard å ligge på da? Hørtes litt "vondt" ut med en plate... men det er den sikkert ikke siden dere bruker den :)

Hva med Emmaljunga City Cross?

Bagen der er litt mindre enn edge duo, og lettere. Et stort pluss i tillegg er at du kan velge to forskjellige design på sportsdel og bag. Her får du også to skjermer med så da trenger man ikke å bekymre seg for farge- forskjeller!!

Har sett på den, sommermage, men likte edgen bedre fordi den har flere finesser og større bag. Vi vil helst ha så stor bag som mulig sånn at gutten kan ligge der hele høst, vinter og vår. Men takk for tipset :)

Tror jeg går for voksipose med plate da jeg ser det er flere som har prøvd dette. Men hvis noen har andre forslag så kom mer enn gjerne med dem!

Jeg som har hørt at Emmaljunga vognene ikke falmer så lett da. Jaja, det er jo litt dumt da. Vi valgte mørk fordi den ikke skal bli så fort skitten. Tenk når en 2 åring skal sitte der med skitne sko og klær...

Jaja, tror nesten jeg går for sort allikevel, for jeg har liksom forelska meg litt i den sport carbon vogna...

Hei!

Ville bare si at vi har kjøpt vår Emmaljunga Edge Duo Kombi og er strålende fornøyd! Har ikke fått baby enda, men har hørt veldig mye bra om denne vognen (fra venner som har), og vi har selvfølgelig prøvd den. Holder på å kjøpe nye bil nå så vi har hatt med vognen flere ganger for å sjekke at den passer i bagasjerom (den er jo stor!). Dermed har vi fått god øvelse i å slå sammen og sette opp etc. Den virker kjempe ok, og vi er foreløpig veldig glade i den. Vår er i ELK med sportsunderstell. Drit-tøff!!! Vi har kjøpt softbag, og den er sånn man kan gjøre større etterhvert så jeg håper og tror vi får plass til varme-pose inni der igjen. Du kan jo se på bildene mine!

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/411803

klem

Åja, den elk vogna er knalltøff!!! Vi skal også ha sportsunderstell. Den softbagen så veldig fin ut, er det emmaljunga? Hvor mye kostet den?

Har egentlig veldig lyst på softbag, men innbiller meg at det blir trangt med voksipose eller lignende inni der igjen... i hvertfall når babyn begynner å bli stor (må jo fortsatt ha vinterdyne i februar-mars) Er ikke lett dette her asså, men har fått veldig mange gode tips nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...