Gå til innhold

så ble det ei lita musbeta på'n i natt gitt, for....

Anbefalte innlegg

....jeg kjente i går (dag 7) at det begynte å stikke i eggstokken, så da var det bare å gyve løs! Merkelig nok så fungerer tydeligvis forsatt den delen av kroppen som gjør at jeg får lyst når jeg har eggløsning!

Han var så lykkelig at det skulle tro han hadde vunnet i lotto, for her har det vært stengt for inntrengere siden siste pp.

Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet, tenk at jeg og min kropp kan gjøre noen så lykkelig!

Så nå er jeg like sikker som alltid på at denne gangen så traff en stor sterk svømmer egget mitt! Denne månden går jeg ikke på pergo, så vi får vel se.....ja ja, så er det igang igjen.....

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der ja, ikke alltid lyst på sex når man ikke har noen egg klare i boksen. Får håpe dere begge vinner i babylotteriet istedenfor lotto som mannen gjorde denne måneden....

Pergo virker vel også i den neste måneden hvis du tok det den forrige måneden om jeg har forstått rett da. (Har ikke fått slike snadder hormoner jeg) Lykke til med prøvingen

Ja, du må snakke, det er nesten som en føler seg som en storsvindler når det begynner å rive og slite i eggstokkene. Lykke til horatio, ja og alle andre storpulere. Jeg selv har nå fått besøk, så nå er det tilbake til 25 dagers sykluser.

vivi! Jo det stikker på den ene siden i magen/lysken. Kan komme og gå litt, men noen ganger er det faktisk skikkelig vondt. Og så blir jeg ofte veldig øm i magen, vondt å sette seg brått ned på en stol, og må ha litt myk sex.... ikke noe ville greier!

Men jeg tror ikke alle kjenner det. Jeg har alltid hatt det sånn bare.

Takk for opplysningen. Fint jeg lærer litt etterhvert. Men det høres vondt ut...

Er på 14, og burde vel gjort alt annet enn å sitte her og skrive, men er egentlig fryktelig slapp idag, Føler ikke at jeg har EL heller.. ikke akkurat nå ihvertfall.

Annonse

Det er bra at lysten dukker opp når den må da =)

Det er noe som skjer når en har eggløsning ja... Blir liksom en helt annen innstilling til sengekosen. Kanskje det er ett instinkt..? =)

Du må i alle fall bare stå på horatio, og så satser vi på at mai er DEN måneden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...