Gå til innhold

Mai: mange kynner


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ganske mange, teller de ikke. De siste dagene vil jeg nok si igjennomsnitt en annenhvertime. Det kan komme to kjappe, og så kan det gå en god stund før jeg kjenner noe igjen. Men jeg tror at livmoren trekker seg sammen uten at jeg merker det noen ganger, for jeg har lagt handa på magen og kjent at den plutselig er knall hard.

Det er ca en måned siden jeg begynnte å kjenne de, de er som menssmerter i tillegg til at magen strammer seg uten smerter innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maaaange!!

 

Idag har de kommet regelmessig hvert 10. min i mange timer. På kveldene har jeg ofte kynnere regelmessig i et par timer. Så gir det seg. Ut ifra idag skulle man vel tro høna i magen skal komme snart.. men tror ikke det heller. Hva skal jeg tro om alle disse kynnerne da??

Ikke vonde.. men ubehaglige. 3 uker til termin. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg har kynnere en gang.. merker ikke at magen trekker seg sammen og blir hard.. får bare vondt nederst i magen og ryggen.. har hatt det sånn siden et par uker før påske..JM kunne ikke skjønne annet enn at det er kynnere, men de går ikke bort hvis jeg beveger meg eller er i ro.. er liksom konstante.. noen som har tips til om det er kynnere eller har opplev det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...