Gå til innhold

Livmortapp (prøver meg igjen..)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som kan hjelpe meg? Velger å være anonym fordi det er litt flaut at jeg faktisk ikke har peiling på denne livmortappen. Jeg har spurt noen før og ble "sendt" over til en pernille side.. Skjønte ikke mer av det, så derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg her:

Jeg skulle i dusjen her om dagen og når jeg stod å vasket meg, kjente jeg en sånn rar lang greie som IKKE alltid er der. Jeg har sett den før, men har aldri visst hva det har vært. Har faktisk lurt på om det er noe galt med meg. Men dette må jo være livmortappen. Den er lang og tynn og litt rar å ta på. Jeg kan på en måte strekke den litt, så lang er den. Er dette livmortappen??? Og er det noen spesiel grunn til at den ikke alltid er der, men stikker frem av og til?? Sorry, mener ikke å være ekkel her assa... blir overlykkelig for svar!!

Lykke til alle prøvere og dere heldige vordende mødre =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4946951-livmortapp-pr%C3%B8ver-meg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo forskjell på å kjenne på tappen, og å se den...

Men om du bare kjenner inni der, vil du jo finne den etterhvert, men noen ganger er den høyt oppe, og andre ganger lenger ned. Men det står da ganske godt forklart på pernille.info siden?

Men bare et spørsmål som jeg ikke klarer å dy meg for å lure på.. Du skrev at du kjente "den" når du vasket deg nedentil. HVordan er det du vasker deg da? Vasker du deg inni skjeden?

Ja men jeg har sett på den pernile info siden.. ble ikke så mye klokere egentlig. Mulig jeg får ta meg en titt til... =)

Ja jeg vasker meg da nedentil med dr.greve! Er det unormalt?? Denne tingen jeg lurer på hva kan være ligger så lavt av og til at jeg kjenner den med en gang og jeg kan og se den hvis jeg bruker et speil. Den lugger veldig lavt

Annonse

He, he da er det ihvertfall ikke livmortappen du kjenner. Ingen fare for å støte på den med mindre du trykker fingen et godt stykke oppi skjeden. Jeg vasker meg også nedentil når jeg dusjer, men ikke inni skjeden. Tror heller som en over her sier at det kan være rester fra jomfruhinnen din. Du kan sikkert få det fjernet, sikkert ikke stas å gå rundt med :-)

Hjelp.. Rester av jomfruhinna???? Det høres jo grusomt ut! Men jeg har jo vært på flere gyn.undersøkelser og den har aldri blitt nevnt.. Syns det er rart jeg. Er det vanlig? Den sitter jo fast liksom.. Det begynner jo å bli ganske mange år siden jeg deburterte, burde ikke det vært borte nå??

Uff.. nei nå ble jeg skremt... Noen av dere som har hatt det??

Tror dere det er noe farlig??

Jeg skjønner ihvertfall ikke hva annet det kan være. Har aldri hørt om noe sånt før. Tror at hvis du synes det er merkelig så kan du jo gå til lege/gynekolog og høre hva det er for noe. Mulig de ikke har nevnt noe fordi det ikke er noe farlig, men kosmetisk.

Det kan ikke være den ene indre kjønnsleppen din som er litt ekstra stor da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...