Gå til innhold

Vært hos legen i dag pga allergien!!!


mie84

Anbefalte innlegg

I natt har jeg vært så plaget og allergien har rett og slett gått over til og bli forkjørelse, våknet i dag og var rett og slett dårlig.. Så da ringte jeg legen og fikk komme med en gang. De fant ikke noe innfeksjon i kroppen (Heldigvis) men det var en vanlig forkjølelse.. Fikk noen nye allergimedisiner som gravide kan ta, de heter polaramin man kan bli trøtt av de og føler meg uggen fra før av så er nå sykemeldt ut uken i første omgang.. Har oxo litt feber og fikk da beskjed om at jeg kunne ta paracet, men at man skal holde seg unna ibux..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg var også til legen i dag. Plages noe helt for j... om dagen. Fikk de samme tablettene som deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too. lurte faktisk på å dra til legen i morgen. Jobber i bhgen og merker at ungene lider for min korte lunte..og tretthet og kvalme.. Og det er ikke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg plages også nå. Bruker jo vanligvis allergipiller hver dag året rundt,(nesten) men har ikke tatt etter at jeg ble gravid. er allergisk for det meste som skal vokse ute nå så jeg er spent på våren..... det har gått nogenlunde greit nå som det har vært drittvær! :-)

 

Men jeg får ringe legen og kanskje få disse som gravide kan ta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du.. jeg var og hentet tablettene på apoteket nettopp, og det var varselstrekant på pakken.

 

Det var litt kjipt da, for jeg kjører bil til daglig. Får ta de om kvelden da.

 

Forøvrig tror jeg disse tablettene brukes mot svangerskapskvalme også. Nyttig info for de som plages med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...