Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble ikke særlig klokere. Siden ejg berre er 5 uker på vei så var det vanskelig å se om det lå en liten spire der, men hun synst hun så noe der men var ikke sikker. jeg blødde ikke nå og hun fant heller ikke ut hvor blødningen kom fra. Blødningen kunne være ufarlig men den kunne også være begynnelsen på en abort. Viss jeg begynner å blø mer så skal jeg på UL neste uke, viss ikke så skal jeg om 2 uker. Jeg får ikke gå på skolen og jeg måtte da det med ro.

Litt synd at jeg egentlig ikke vet mer:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4946494-slik-gijj-det-p%C3%A5-ultralyden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg.

Dette var da litt beroligende i alle fall. Det er fremdeles håp. Hvis hun ikke kunne se hvor blødningen kom fra, så er det ikke sikkert at den kom fra inni livmoren.

Hva fikk du se da? En fostersekk?

Jeg er sikker på at du ikke kommer til å blø mer nå, men ta det med ro. Ring Lene og si at hun må ta med seg noen gode filmer og komme å lage mat til deg. Prøv å tenk positivt. Jeg vet det er vanskelig, men du kan i alle fall prøve. Ikke vær lei deg, hvis det går galt, kan du sørge da. Nå når det du fremdeles er gravid, må du prøve å nyte det!

Jeg skal fortsette å tenke på deg, og jeg skal fortelle han der opp at det er nok nå!

Jeg ønsker deg alt godt...

Trøsteklemmer og masse håp fra

Heisann.

det jeg så var fostersekken(det svarte partiet på ultralyden). Det var ikke så lett å se om det var noe inni der, men vi kunne sjimpte(tror vi da) en liten sak der. men som sakt, vi er ikke helt sikre. Er du sikker på at hun villle sett hvor blødningen kom fra viss det var inni livmoren??

Jeg trodde at hun kunne sett det.

Da jeg mistet var vi på ul og så KUN en fostersekk. Vi kunne ikke se noe som helst inni der, bare vann. Jeg trodde jo at jeg var 7-8 uker på vei, så fosteret hadde vært dødt lenge. Legen så at det var blod inni livmoren min ved siden av fostersekken. Han sa at jeg hadde hatt en blødning tidligere. Dette blodet hadde ikke kommet ut av livmoren min, det lå bare der inni.

Derfor trodde jeg at legen din ville sett at det fremdeles var litt blod i livmoren din hvis det var der det kom fra. Nå er ikke jeg gynekolog da, men jeg snakker utfra egne erfaringer.

Sa legen noe om at tappen din var åpen?

Annonse

Jeg spontanaborterte ikke, jeg hadde en ma. Jeg blødde litt, og det kom litt klumper, men jeg trodde ikke jeg hadde mistet. Jeg kom til ul og trodde alt var bra, men så fant de bare en helt tom fostersekk.

Men nå får jo du komme tilbake om en uke eller to, så da får du jo ha litt kontroll i alle fall. Håper du ikke blør mer. Så lenge det bare er en minimal blødning uten klumper, så tror jeg ikke du trenger være redd. Det trenger ikke være farlig fordi om det kommer klumper heller, men da er det litt større sjangse at det er en abort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...