Gå til innhold

Slik gikk det på ultralyden...


Gjest

Anbefalte innlegg

Ble ikke særlig klokere. Siden ejg berre er 5 uker på vei så var det vanskelig å se om det lå en liten spire der, men hun synst hun så noe der men var ikke sikker. jeg blødde ikke nå og hun fant heller ikke ut hvor blødningen kom fra. Blødningen kunne være ufarlig men den kunne også være begynnelsen på en abort. Viss jeg begynner å blø mer så skal jeg på UL neste uke, viss ikke så skal jeg om 2 uker. Jeg får ikke gå på skolen og jeg måtte da det med ro.

 

 

Litt synd at jeg egentlig ikke vet mer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, så ergelig for dere da å ikke vite mere enn dere allerede viste... Det var i allefall sikkert godt å bli tatt på alvor og få vite at blodet mest sannsynligvis ikke kom fra fosteret. Jeg krysser fingrene for deg og håper det ikke blir flere blødninger og at spire har det godt dere inne og har tenkt til å være der fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det som gode nyheter til det motsatt er bevist:0)

Jeg var på ul i uke 6+0 da såg vi en liten prikk så det er ikke så rart at dere ikke fikk se noe i dag.Men jeg tror og håper at dette kommer til å gå bra.Massevis av lykke til videre og LOV meg at du ikke kjenner på livmortappen din,for da irriterer du den bare.

 

Stor klem fra meg.Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

er 6 uker på vei, skal til legen i morgen. tror dere hun kommer til å ta ul, eller vente. i såfall, lurer på når men kan se noe der inne.(?)spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg: Da jeg hadde blødninger i mine svangerskap,fant de aldri ut hvor blødningen kom fra.Jeg blødde litt hele tiden,dvs da jeg var på do og tørket meg kom det alltid lyst friskt blod.Gikk med bind i ukesvis.Men det gikk bra.Fikk ikke lov å løfte tungt å ha sex før etter uke 13.

Jeg misunner deg ikke vente tiden du har forran deg nå.Har vært der og det er forferdelig tungt.Men du må ta bare en dag av gangen.Glede deg over hver dag som er over...Ønsker deg lykke til videre...Dette skal gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...