Gå til innhold

Til alle over uke 37 eller som har født(samme som sk.siden)

Anbefalte innlegg

Nå er jeg KJEMPE sliiiiten!!!

Var hos jordmor i går, hadde høyt blodtrykk i forhold til hva jeg har hatt hele svangerskapet. Hun sjekket urinen min og fant ingenting der. Men hun ba meg være obs på hodepine foran i pannen og smerter høyt oppe i magen mtp svangerskapsforgiftning og satte opp en time til fredag for ny kontroll. Hvis hodepine i pannen og smerter oppe i magen skulle forekomme ba hun meg ringe føden..

I går etter sjekken og i hele dag har jeg vært uggen! Har vondt i hodet, er litt svimmel og er småkvalm. (Nesten sånn fyllesyketendenser vil jeg si!) Samtidig har jeg hatt en del kynnere i natt og stikkninger i underlivet. Men jeg har ikke hatt smerter høyt oppe som JM sa jeg burde være obs på. Trenger jeg bekymre meg?

Noen som har det samme? Eller opplevd liknende??

Søsteren min var sånn noen dager før hun fødte, hun trodde hun begynte å få omgangssyken. Kan det hende at fødselen nærmer seg? Har jo ikke mer enn 17 dager til termin:)

moa_20.05

Fortsetter under...

Jeg synes du skulle ringe føden, jeg.

Du skal i hvertfall ikke gå hjemme og være bekymret. Det er ingen andre enn du som vet hvordan du føler deg. De kommer helt sikkert til å be deg komme innom og ta en ctg og/eller ultralyd for å sjekke at alt står bra til med den lille og deg, og da føler du deg garantert bedre etterpå! Lykke til:-)

akkurat sånn har jeg vært de siste dagene....

Sånn fyllesyketendenser, hodepine, særlig om morgenen foran i pannen, småkvalm i hele går og litt på kvelden i forgårs....

Og i dag masse seigt slim i trusa(sorry detaljer)...

Kynnerene har jeg og mye av,(men har hatt hele veien da)

Lurer jammen jeg og, har 17 dager til termin jeg og 20 mai.............._)

Jeg dro til sykehuset i dag for å sjekke det ut! Ble der jammen meg fra 19.45-22.00.. Snakker om bra oppfølging, ja!!!De fant ikke noe spessielt da, men sa at hvis det fortsatte så skulle jeg bare ringe så kom legen til å legge meg inn for enda fler sjekker!!!

Annonse

Jeg er 37+1 idag, og har det akkurat på samme måte. Var på kontroll igår, og da herjet de en del med magen for å kjenne om hodet var festet. Noe det nesten var. I natt har jeg hatt masse mens smerter og kynnere. Har vært småkvalm i hele dag og løs i magen. Lurer også på om det kan være noe på gang. Men jeg tror du ikke trenger bekymre deg, kroppen skal jo tross alt innstille seg på å føde et barn. Også er vi jo proppfull av hormoner nå!

Lykke til hvertfall! Og er du usikker, så ring føden.

Hodet var nesten festet hso meg også.. men var på føden i stad og grunnen til at det var litt bekymring rundt dette var også fordi jeg hadde sammentrekkninger.. Men blir det for ille så skal jeg bare ringe dem.. De er såå behjelpelige der altså!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...