Gå til innhold

Nysgjerrigperen!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mange her inne som hadde menstruasjon til tross for at de var gravid?

 

Og så er jeg litt nysgjerrig på hva symptomene deres var og evt hvor tidlig de kom=) Hvis noen har lyst til å dele så blir jeg kjempeglad!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Nei min mens forsvant(er meget uregelmessig) Men flere har bødinger i første trimester.

Men symptomene mine viste seg da jeg var i 5 svangerskaps uke.(litt sent) Fostert var da 3uker. Hyppig vannlating, ømme bryst, KVISER, humørsvingninger, kvalme hele døgnet.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen til lillesøster hadde mens som vanlig, han var 19-20 år. Hun hadde veldig vondt i ryggen og gikk derfor til både lege og kiropraktor, men det var ingen som tenkte på at det kunne være bekkenløsning. Dermed fikk hun ikke vite at hun var gravid før i 18.-19. uke.. Det er ikke så fett når du da tenker tilbake på hvor mye du har drukket og røykt mens babyen har utviklet seg!

 

Så - det skjer sjelden, men det går an å ha mensen selv om man er gravid.

 

Jeg merket selv symptomene på graviditet nermest før jeg sjekket meg: TRØTT, sliten, smådeppa og brystene ble tyngre og mer "i spenn." Så det kom ikke som det største sjokket da krysset kom, selv om babyen ikke var planlagt.

 

Nå er jeg 12 uker på fredag og gleder meg til å bli mamma! Selv om det også er helt sjukt å tenke på..

 

Lykke til, uansett om du er garvid eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.. jeg leste det og det var litt morsomt ja for jeg så det for meg billedlig talt. Hadde også en venninde som ikke merket hun var gravid for hun hadde normal mens de tre første månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vel, jeg trodde det var mens. Når jeg ser tilbake på den så var det vel mer 4 dager med spotting. Kommenterte til mannen min husker jeg at det var en "tulle"mens. Nesten ingenting!

Var så sikker på at vi ikke hadde fått det til den mnd at jeg ikke tenkte på at jeg kunne være gravid. Begynte å ane ugler i mosen da tempen ble høyere og høyere. Så en uke senere testet jeg og den var POSITIV!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så morsomt da at du var gravid. Lykke til og fortell oss hvordan det går med deg fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...