Gå til innhold

Oktober: Misunnelig.....


sajam

Anbefalte innlegg

Fy søren altså! Kjenner jeg blir helt sykt misunnelig på de som har vært på UL! Det er jo så delig å få sett at lille bebbis har det bra og muligens få vite kjønnet. Har to barn fra før, men kjenner jeg er litt "hysterisk". Tror dette vil bli borte bare jeg har vært på UL og forhåpentligvis fått beskjed om at alt er fint. MEN jeg syns det virker som en evighet til jeg skal dit, egenlig så er det " BARE" en uke til da, men torsdag den 11. kommer jo aldri jo! Blir smårar her jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet hvordan du har det, sitter å venter på att den 10 mai skal komme, men taaaar tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gleda meg leeenge til det, og er snart i uke 18. Men så viser det seg at legen har GLEMT å sende henvisning!!! Noen som vet hvordan det blir med terminberegning da? Er jo i uke 18 at de fleste fostre er omtrent like store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme som deg, nemlig at legen min har glemt å sende henvisning til Ullevål for ul og fødeplass.....Jeg ble ganske irritert, men jordmor sendte inn for meg og søkte allikevel, selv om det mest sannsynlig var for sent. Og, som vi begge trodde, fikk jeg svar her om dagen om at Ullevål ikke hadde plass.....Så da blir jeg sendt til Bærum sykehus istedet, både for ul og fødsel! Ikke at dette er noen krise, bare litt irriterende, skulle tro det ikke var så vanskelig for legen å huske på dette, han gjør sikkert dette hver dag......

Men ang ul, så har jeg allerede vært på 2 stk, så at det kanskje drøyer med denne en uke eller to er ikke så veldig farlig (selv om jeg selvfølgelig også vil ha i riktig tid).

Er 16+0 nå, så det gjenstår vel et par uker før vi skal på ul, blir veldig spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16+4 uker på vei og var hos lege i uke 12. Har ventet på innkalling en stund, men blir litt skeptisk av å lese alle innlegg om leger som har glemt å sende inn papirene. Er det for tidlig å ringe sykehuset og sjekke om innkallingen snart kommer, synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min glemte det med andremann, men han bare ringte sykehuset så ble det fikset. MEN da jeg omsider kom på UL var jeg en hel mnd lenger på vei enn først anntatt, så vi fikk jo ikke sett hele bebbisen på et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...