Gå til innhold

November: Noen fra Bodø her?


Tingelingelate med to tomater

Anbefalte innlegg

Bor selv i Bodø og venter mitt andre barn i slutten av november:-) Har en liten gutt på 14 mnd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt:-) Hvor gamle er dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Er ikke fra Bodø selv, men min mor er fra Støvset (Skjerstad), og jeg har en mormor bosatt i Bodø, så jeg har tilbrakt mange sommere i Bodø og omegn. Bodde i Bodø det første året jeg gikk sykepleier`n, skoleåret 1992/1993, (Nordland sykepleierhøgskole, den gangen i Leiteveien, ikke høgskolesentert på Mørkved), men fullførte utdannelsen i Narvik. Likevel er det året i Bodø som nok var det meste lykkelige og sosiale. Etter det står Bodø for meg som en herlig by, som jeg innimellom lengter tilbake til.

 

Skal forresten til Støvset i konfirmasjon i pinsa. Gleder meg til å komme nordover igjen. Stikker nok innom Bodø til sommeren, på vei til mine svigerforeldre i Narvik.

 

Dere får ha en fin vår der oppe. Er selv bosatt på Stjørdal (sør i Nord-Trøndelag), og her har vi en skikkelig forsmak på sommeren. Det er faktisk meldt opp i mot 24 varmegrader i dag, sa de på radioen, så nå er det herlig å være til.

 

Lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...