veeeeeeeeeeeenter Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei, jeg har akkurat blitt 30 år og vil veldig gjerne bli gravid. Jeg har gått på trionetta p-piller i 10 år. Hadde et opphold for ca 5 år siden på 6 måneder hvor jeg ikke fikk mens tilbake. Nå sluttet jeg på pillen i begynnelsen av august 2005. Etter 2,5 måneder gikk jeg til min faste gynekolog og tok ultralyd og blodprøver for å sjekke hormonnivå. Alt var ok. Jeg fikk likevel pergotime som jeg tok i 2 mnd hvor jeg tok eggløsningstester og fikk positiv test til riktig tidspunkt. Syklus 3 tok jeg pergo,men ikke eggløsningstester og må da ha fått eggløsning på dag 8 eller 9 da jeg fikk mens to uker etter dette. Den fjerde syklusen med pergo fikk jeg ingen utslag på eggløsning. Jeg gikk da til gynekolog og fikk primolut for å starte på scratch. Jeg er nå på dag 42 uten mens. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid da jeg ikke har noen symptomer på dette. Hvor lenge må jeg vente til jeg er normal syklus igjen? Jeg har nå de siste månedene hatt 4 behandlinger hos homeopat og akupunktør uten foreløpig resultat.Jeg er ellers sunn og frisk og trener regelmessig, men har en stressende jobb med mye reising.Hva kan være grunnen til at jeg ikke kommer inn i syklus? Har dere noen gode råd for at jeg kan bli gravid fortest mulig? Er veldig utålmodig og lurer på hva som kan være galt. Har fått beskjed av gynekolog at alt ser bra ut og at jeg bare må slappe av og la naturen ordne opp.Ser frem til å høre fra dere!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4945927-uteblitt-mens-hva-kan-%C3%A5rsaken-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå