Gå til innhold

Kjedelig å svare på, men jeg blir så evig takknemlig hvis noe har tid...=)

Anbefalte innlegg

Hei å hopp!

Hatt menssmerter/murring i tre uker, svimmel i ny og ne, vært så utrolig trøtt de siste dagene (får faktisk lyst til å sove midt på dagen, noe jeg aldri har gjort), litt uggen i mellomgulvet, tror jeg har ekstra mye utflod enn vanlig, ømme bryst...osv... Har ikm til søndag..! Alt er så rart, men blir ikke ovverraska om tr kommer tuslende alikavel! Tok en quick respons test på lørdags ettermiddag for å se om evt jeg kunne hatt en menstruasjon mens jeg var gravid, men den var negativ!

Tenkte å ta enda en qr test på søndag, men den testen er visst så utrygg?

Flott hvis noen har noe svar=) Hadde håpet det endelig var min tur snart....

Fortsetter under...

hei.. jeg hører jo egentlig ikke til her, men jeg vill hjelpe deg.. bruk clear blue, den skal være sikker. høres ut som du kan være gravid, krysser fingrene for deg.. lykke til.

Har du hatt alle disse symptomene i tre uker? For hvis jeg forstår deg riktig, er det ca 10 dager siden el, så da burde du vel ikke hatt gravidsymptomer så lenge..? Eller var det bare murringer du hadde hatt i tre uker? I så fall var det kanskje el du kjente da, og "ekte" gravidsymptomer nå. Er vel uansett for tidlig å teste positivt en uke før ikm, så jeg synes absolutt du bør teste deg til helga! Lykke til!!

Har hatt mensmurringer i tre uker, faktisk siden forige mens! Det er rart siden jeg aldri får menssmerter før et par dager før ikm! Derfor jeg testet på lørdag, for å utelukke at jeg ble gravid før forige ikm! Dette med mellomgulvet har vart i kanskje to ukers tid, men begynner å avta nå, kommer ikke så kraftig lenger! Svimmelheten har vart omtrent like lenge, men er ikke så ofte, maks en gang om dagen...! Trøttheten har kommet den siste uka...! De ømme brystene har var ganske lenge de også, minst tre uker! Jaja! Er vel bare å vente til helga da=) Spendt på det her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...