Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk satt inn hormonspiral for snart to mnd siden. Etter ca en uke begynte jeg å blø og det har jeg gjort siden. Det er som en svak menstruasjon. Etter over fire uker med blødninger ringte jeg klinikken og spurte om noe kunne være galt. Der sa de at dette var helt normalt og at jeg kunne blø i 6 mnd. Kan man virkelig det?? Jeg vet at man kan få uregelmessige blødninger med hormonspiral, men ikke at man kan blø så mye og så kontinuerlig som jeg gjør nå. Nå har jeg blødd i snart 8 uker. Hva skal man med prevansjon når man har kontinuerlig mensen???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4945787-hormonspiral-og-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei. jeg sliter m nettopp det samme probleme. må jo kjøpe aksjer i libress fabrikken jo. grrr... legen min sa det var opp til tre mnd m blødninger inni mellom ikke hele tiden, men det er jo hele tiden. han sa også at mensen kunne bli helt borte etter vert når mann hadde denne spiralen. har holdt på i to mnd jeg også nå å tenkte jeg skulle ta han legen snart. vet det er noe mann kan få for å stoppe blødninger eller utsette det. det skal jeg ha! drit kjipt dette her ass!

Fillern, dette sa legen min ingenting om! Jeg satte inn hormonspiralen for 10 dager siden, og har småblødd siden. Da jeg spurte legen om jeg kom til å blø sa hun nei - hadde ikke valgt hormonspiral hvis jeg hadde visst dette! Er blødningene hormonelle og kan man ha sex når man blør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...