Puselure Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Vil bare legge ved link til Navnesutten. Jeg har bestilt smokker til lillegutt med hans navn på for å unngå forveksling med andre babyer sine smokker. www.navnesutten.dk De er billige også)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Og her i gården er de kjempepopulære! Andreas liker de veldig godt, og han er så søt så søt der han sitter. Jeg kjøpte en pk med 3 forskjellige farger (hvit, lyseblå og mårkeblå) og en pk med de mørkeblå runde. De runde har ikke falt helt i smak, men de andre er bra! Anbefales absolutt!!
Gjest Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Jeg bestillte smukker herfra: http://www.bambino-mam.se/no/show.php?id=26399 og frøkna elsker dem! (mamma syns de er kjempesøte hun òg)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Mam smukkene har bare en type sugedel, mens det er tre typer på navnesutten så der kan man kjøpe den typen babyen fåretrekker.
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Kult!! De runde bruker vi, aldri sett de med navn på!!
krokofant666 Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Nei gud så artig. Her e det fram med visaen å bestille. Kjekt at en kan velge mellom de ulike tuttene. Tulla i heimen her er kresen på tutt og jeg ser de har den hun bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå