Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

Da var endelig tiden kommet for meg og. Det er utrolig hvor fort det går. Nå er det da bare 12 uker igjen til termin.

Skrevet

Velkommen! Ja naa gaar tiden fort fremover ja! Merker det selv, spesielt etter aa ha gaatt over til 3 tri..

Lykke til videre!

Skrevet

Ny her jeg også.

Har 11 uker igjen. Det nærmer seg veldig fort nå...

Skrevet

hei:-)jeg har termin 2 dager før deg..bor du hen?

Skrevet

Hei hei!

Velkommen :)

Nå vil du merke at alt plutselig går kjempe fort framover. Du har en utrolig spennende tid i møte! Lykke til på vegen..

Skrevet

Er jo så utrolig spennende alt som skjer nå. Var hos jordmor i dag og da spillte vi inn hjertelyden på mob. Hehehe vakreste toner i hele verden!!!! Litt klisjee men. Jeg bor på Kongsvinger for tiden. Gjort det de siste 10 år nå.

Skrevet

Ny her jeg også :) Har termin 20. juli. Synes tida til nå har gått så fort, jeg. Tenk, har jo allerede vert gravid i et havlt år! Hvis resten av sv skapet går like fort, så hadde det vert helt supert!! :)

Skrevet

Litt skremmende da at tiden går så fort. Kjennes ikke ut som det er mer enn ei uke sia jeg satt med testen i hånda...fortsetter det slik er jo jenta ute om ett par dager hehe.

Skrevet

Jeg er også ny her... 12 uker igjen jeg også. Det blir en utrolig spennende tid fremover, og det er jo så hyggelig å ha noen å ta følge med!!

Å få hjertelyden på mobil hørtes morsomt ut.. det skal jammen jeg ordne meg også!! :)

Skrevet

Da er du en uke lenger enn meg. Har hjertelyden som ringetone jeg nå. hehe litt overivrig førstegangsmamma :) Hjertelyden var så tydelig nå i forhold til for 6 uker siden. Helt utrolig hvordan vesle jenta mi utvikler seg. Flink du lille venn!!!!!

Skrevet

tyripus...gøy å se en med samme termin dato:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...