♥Spirevipp♥ Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Oppi alt av jobb og studier, er jeg også ivrig etter å bli gravid! Problemet mitt at jeg nå ikke husker akkurat når jeg fikk mensen sist, men synes å huske det var i begynnelsen av april!?! Ca. den 2..... Jeg mistet i uke 7 i oktober i fjor. Og har prøvd hver mnd siden! Jeg er usikker på syklusen min, men er et sted mellom 28-30 dager. Har ikke hatt tid til å planlegge så voldsomt, men vil heller ikke stresse med det. Har så veldig mange venner som stresser for mye, og jeg tror at det kan være en årsak til at man ikke blir gravid! Nå viser det seg at IKM skulle funnet sted for 3 dager siden...Jeg har en liten følelse av at jeg kanskje er gravid, men etter erfaring fra sist gang så fikk jeg ikke noen tegn før jeg plutselig våknet midt på natten og var sikker på at jeg var det! Det vistes ikke på en test før jeg var i uke 6, og da veldig svakt! Samboeren min og jeg var virkelig aktive denne måneden, og vi sitter og håper sånn innerst inne, men er litt redde for å glede oss for mye! Man vet liksom aldri hva som kan skje! Synes at jeg har fått graviditetssymptomer hver gang jeg har ventet mensen, puppene får en helt annen konsistens og er ømme. Stikkinger i nederste del av magen....press ved navelen! Håper så inderlig at denne gangen går det rette veien! Og ønsker alle dere her inne lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4945216-er-mistenksom-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå