Gå til innhold

August: dere med termin rundt 20! fødeklubb i stavanger..


Gjest

Anbefalte innlegg

hvilke av dere skal føde i stavanger, og har termin rundt 20? jeg har ul termin 22 og skal etter planen føde på fødeloftet her i stavanger. hadde vært kjekt å se hvor mange vi er som kanskje kommer på sykehuset på samme tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har også termin 22. aug og skal føde ved SuS :)

Er førstegangs, men har ingen ambisjoner om at jeg "skal" på fødeloftet og uten smertelindring... Regner med at det som føles best for meg, barn og far er best - samme hva som tas eller ikke tas...

 

Føler det har blitt litt hype i det siste at man ikke skal bruke smertelindring - håper ikke noen vil føle seg presset i en eller annen retning... Lykke til alle sammen uansett hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-) koselig med smme termin da! nei, jeg har heller ikke mye forhåpninger om at jeg får det slik jeg vil denne gangen heller. fødte 14 dager over termin sist og måtte settes igang. så det jeg ønsker denne gangen er å starte av meg selv og å oppleve kontroll over egen situasjon i større grad. trenger jeg sm lindring så gjør jeg, da er det kort vei ned til føden:-)

 

hvordan er formen ellers? jobber du? nå skal jeg ut i solen og kosa meg! lese litt til eksamen og bare nyte varmen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, jeg jobber. Titter ut og må si at de 20 gradene som er målt der ute frister utrooolig mye :) Spørs kanskje om det blir terrassen med solbriller og strikketøy i stedet for trening i dag.. hmm... Driver og strikker tova tøfler i bursdagsgave til ei venninne - bursdagen er ikke før 21. aug - men da er jeg nok opptatt av andre ting håper jeg.. *hihi*

 

Bli med på neste BIM-treff da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Eg har termin den 19. og 25. Ikkje lett det der,

men eg regne me at eg får før tiden siden eg gjorde det de andre gangene.

Eg ska ikkje på fødeloftet ihvertfall, men så lenge eg ikkje føde i bilen eller hjemma har eg faktisk tenkt å komma meg te SUS.

Kos dokk i fin veret då =)

Me holde på ute i hagen og bed. Mannen min og tullå vår har olja terassen Blir så fint atte, i mårå fortsette me =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når er neste treff? jeg har ikke mekt meg til å gå så langt, men burde kanskje det. traff noen kjempe jenter sist som jeg har masse kontakt med enda. er blitt veldig gode veninner.

 

to terminer ja, babynr3, det var ikke dårlig! har du hatt styrt-fødsler du da, siden du ikke rukket sykehuset? høres tøft ut! hvor gamle er dere jenter? jeg må nok innrømme at en av grunnene til at jeg ikke kommet meg på treff er at jeg føler mange av jentene herinne er så mye yngre enn meg.. jeg blir 30 om en måned..

 

ha en fine kveld videre:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har termin 13 august,og ska føda på SUS.Men blir det som sist så går eg nok endel øve terminen.Blei sattigang 14 dager øve sist.Eg ska ikkje på fødeloftet,takka seg te epidural.(Hadde aldri klart meg uten sist).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det hadde jeg ikke heller gjort. etter at de tok vannet så eksploderte alt, og jeg hadde det grusomt.. men jeg tenker slik at kroppen min var ikke moden for fødsel, jeg måtte gjennom alle tre stadier av indusering, og dette har nok mye å si på hvordan ting oppleves. i tillegg blir jo riene så mye sterkere når man er igangsatt.. men som sagt tidligere, jeg vil gjerne prøve fødeloftet med familierom og samme jm jeg hatt gjennom sv skapt. men går det ikke så er jeg ikke den som kvier meg for å be om å bli kjøre en etg ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Neste BIM-treff i stavanger for oss med termin juni- aug er tirsdag 23.mai på Bevaremegvel. Det ligger påmelding under BIM-treff menyen på venstresiden her :)

 

Jeg er forresten 27 (blir 28 på slutten av året), og babynr3 er året yngre. Så da er vi igrunn i samme alder :) Jeg venter min første, og babynr3 sin tredje :) Vi kommer begge to på BIM-treffene. Håper se deg der!

 

Og ha en strååååålende helg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg ikke får det til. trenger nok en avveksling noen timer fra eksamenslesing da, har eksamen 29 mai.. har tenkt masse på å gå på treff, men har som sagt ikke kommet så langt enda:-)

 

kosa deg videre i solen! er inne en tur og svalker meg litt, er joknall-varmt på terassen:-) hærlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..hei

stavanger jente her oxo. har termin 13 august. er min første =)

 

har heller ikke noen formeninger om vi skal velge fødeloftet eller vanlig føde avd.

hvordan går det ellers med stavanger jentene da ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! joda, herlig fredag idag:-) har vært ute i hagen hele ettermiddagen og til åtta tiden ikveld. skulle nok ikke stått på hodet ned i bedetifg ryggen/bekkenet, men jeg MÅTTE bare!! det var så digg å kunna være ute og gjøre noe!! fikk luket vekk en del ugras og nå ser det ihvertfall litt bedre ut!

 

ha en flotte helg jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deeeeilig da....

jeg har for min del vert på jobb og spasert rundt mosvannet. innbiller meg at bekkenet blir sååååå mye bedre etter en tur rundt der 2-3 ganger i uken. men innser nå at det blir ikke akkuratt bedre etter hver gang nei =(

 

det er nyyyyyydelig ver for tiden, tenk at vi skal ha dette i helgen..ahhhh!!

eneste skår i gleden er at jeg har jobbe helg =(

jaja....

'

ha en flott helg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

javel jenter, hvordan har helgen vært? jeg har vært på siste seminar før eksamen i mai/juni.. så nå skal jeg logge meg av internet og begrava hodet i bøkene.. huffa meg:-)

 

kosa dere masse i solen, er jo så kjempe deilig ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Har temin 15 august,og er førstegangs!

Er forresten 23.Noen rundt min alder her?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, jenter! da har vi kjøpt oss ny bil! skal bli så digg å få den i morgen.. en wolkswagen touran, 2005 års modell.. har stresset frem og tilbake til veivesenet idag med salgsmelding og omregistrering.. svin-dyrt å omreg en slik bil, men det må jo gjøres...

 

ellers er formen min fin, solen stråler fra en deilig himmel og baby i magen sparker som bare det!

 

håper få litt mer tilstandrapporter på denne tråden da, er jo ikke noe vits i navn, termin og bosted bare liksom.. det husker jo ikke jeg likevel.. kjekkere hvis det blir litt fart her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.Har hatt det litt travelt i det sista,ska flytta i mårå fra stavanger til klepp( det e kje lange biten)Har holdt på med pakking nå dei siste dagene,går litt treigt siden eg har bekkenløsning(100% sykemeldt fra mandag av)eg prøve å ver litt fornuftige å ta mangen pauser,så det går litt treigt..

 

Ellers kose meg å litlå på 17 mnd osse ute i det fina veret,e jo heilt sjønnt..Har jammen klart å bli solbrente=( smørre hu lilla å glemme meg sjøl...Nå ska me ha oss en tur på lekeplassen før det blir kveld..

 

Snakkes=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende med flytting da! alltid kjekt det, men stress og selvfølgelig! idag skal vi overta nye bilen, og jeg gleder meg kjempemye:-)

 

synd det ikke er så fint vær da, men men, vi får kose oss likevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..Nå har me kommet oss i hus å den verste flyttinga e over.- Herligt med større plass..Eg e kje heilt oprative på nett endå,så eg sneik meg te å stikka innom Bim hjemma hoss na mor..

 

Du mumitroll e vel bare ute å cruise i den nye bilen??Funke an bra???

 

Ellers har den lilla i magen det bare bra for tidå,har fått en greie rutine på korti hu e våken og korti hu sove..Eg har starta med fysio for bekkenet,sto vist ikke så bra te med det,,Ska rett å slett knekka det opp på fredag..Kan bli spennendes det..

 

Då må alle ha ein flotte 17.Mai feiring=)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen! ja, bilen er kjempe herlig! er så glad for å ha ny bil nå atte:-)

 

ellers sitter jeg her med en spysjuk liten gutt og en eksamen som nærmer seg fortere en jeg liker.. gutten i magen har også begynt få skikekligt mønster nå, og jeg misstenker at han har snudd seg med hodet ned. skal på kontroll på torsdag, skal bli kjempespennende å se om legen kan kjenne hvordan han ligger.

 

ha en flott 17 mai dere og, håper det ikke blir altfor kaldt bare.. er jo dessverre ikke meldt så bra vær..

 

ha en fine kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei jenter!!! Nå er endelig internett oppe å går..Har vært uten heilt siden 12..Ganske tragisk å ikkje kunna stikka innom BIM.. Ellers synes eg at det går fort for tidå,plutselig va det tid for å flytta øve på siste trimester ugene bare flyr avgåre...Føler at dette svangerskapet har gått mye fortare en det førsta gjore...

Kossen e formen dokkers då for tidå????

Eg har det greit så lenge eg e fullt sykemeldt,Får fysio to gange i ugå for bekkenet,å det funke godt.. Hu lilla i magen har hatt ein tendens te å sparka meg i ribbeinå i det sista..Så eg kjenne na godt=)

 

Ha ei fin kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...