Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Noen som vet om en privat klinikki Oslo man kan ta UL, der hvor menneskene er hyggelige og det ikke koster 1 mill å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Har venninne som fikk det gjort på byporten legesenter, hun betalte 750kr.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 dette lurer jeg også på, jeg var på Majorstuaklinikken, og der var de veldig hyggelige og flinke, men det kostet 1200 kroner og jeg fikk ikke bilde engang (
KrissyL & Aurora Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har aldri vært gravid før og vet egentlig ikke hvordan en går fram. Har vært hos legen og han har satt opp en liten liste med når jeg skal ha legetimer osv. Det er satt opp UL i uke 17-19. Nå er jeg i uke 8 og har ikke lyst å vente såååå lenge. Kan jeg bare bestille UL privat uten at det går via legen?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2006 For jeg var på Oslo City, på legesenteret der... Og han var helt på tur... Ok fosteret mitt var dessverre dødt, men han klarte å måle nesten fem mm større enn det de gjorde på kvinneklinikken på Ullevål. Fem mm er jo relavtivt mye ass.... Så er ikke helt happy med han der... Kanskje får prøve byporten kanskje... Tar gjerne imot flere om noen har..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2006 Ja, kan bestille ultralyd på privatklinikk, men dette må man da betale for. Jeg også syntes det er greit å sjekke at alt er OK før uke 18....for det er jo utrolig lenge til... Iallefall hvis man er litt nervøs for at alt ikke skal være ok, og spesielt for de som har mistet før... Mistet i MA i januar, så er veldig nærvøs for at det skal skje igjen.....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Jeg var på Majorstuklinikken (koster 1000 kr, men de var UTROLIG hyggelige der. For ikke å snakke om BRA utstyr.) Tlf: 22695510
KrissyL & Aurora Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Er det bare å ringe å bestille uten henvisning fra legen?
Mamman til Maya Dénize Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Jeg skal på oslo city på lørdag, ringte dit i dag.. Har hørt masse positiv om dem. Kan jo fortelle deg om det etter jeg har vært der. Det koster 750 og jeg har ikke gått igjennom legen, fant nr dems på nett.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2006 Jepp, bare ringe å bestille...når du vil...
Mamman til Maya Dénize Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 ja det var legen min som sa jeg skulle bestille men da jeg ringte sa jeg bare jeg vil bestile en time til ultralyd snarest mulig og mannen jeg snakket med var kjempehyggelig. så det er bare å ringe... lykke til klemz
KrissyL & Aurora Skrevet 4. mai 2006 #12 Skrevet 4. mai 2006 Da skal jeg bestille time :-) Klarer ikke å vente mye lenger nå...
MomoJ Skrevet 10. juni 2011 #13 Skrevet 10. juni 2011 For ultralyd ved Oslo , så kan jeg tipse om Ultralydklinikken, de tilbyr også 3D ultralyd. Les mer om de på http://www.ultralydklinikken.no/. Koster ca. 800,-
SallySue Skrevet 10. juni 2011 #14 Skrevet 10. juni 2011 På gynekologene Anette Berg er de utrolig flinke og hjelpsomme, men du må ha henvising fra fastlege for å få time der tror jeg, men de er fantastiske!
FirstAidKit Skrevet 10. juni 2011 #15 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har vært på både Byporten Legesenter og Majorstuaklinikken. På Byporten Legesenter hadde jeg en mannlig gynekolog som nettopp hadde begynt (var der for en måned siden). Han var UTROLIG flink! Husker dessverre ikke hva han heter, men han jobber ikke fulltid og begynte i mai. Spør etter han! Koster 1050 kr for UL. I tillegg fikk jeg GU i prisen. Veldig fornøyd. Ikke like fornøyd på Majorstuaklinikken. Hadde hørt fryktelig mye bra om Dr.Trolle, men syntes han var altfor rask. Virket som om han bare ville ha folk rett inn og ut igjen. Men hyggelig var han. Koster 1200kr der. Jeg anbefaler Byporten Legesenter! Kan få time på dagen og er billigere enn Majorstuaklinikken og Volvat. Dessuten får du bilde med i prisen
FirstAidKit Skrevet 10. juni 2011 #16 Skrevet 10. juni 2011 Oi, så nå at denne tråden er 5 år gammel... Ooooops!
minlilleHelene Skrevet 10. juni 2011 #17 Skrevet 10. juni 2011 Jeg var også der med nummer en.. Helt tragiske bilder, og hun jeg var hos snakket ikke norsk ... ikke verdt det
Pantorini Skrevet 10. juni 2011 #18 Skrevet 10. juni 2011 Jeg var på tidlig UL uke 12 på Volvat Majorstua. Det kostet 1280,- tror jeg. Timen varte ikke lenge, men jeg fikk innvendig UL av en gynekolog som sjekket at alt ved babyen var som det skulle. Alt fra to hjernehalvdeler, hjerte, magesekk, ja alt mulig rart. Fikk med meg 3 bilder. Jeg ønsket ikke å ta UL på en privat klinikk av den alternative sorten, valgte derfor Volvat hvor det for det meste jobber leger. Litt dyrere, men synes absolutt det var verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå