Gå til innhold

Vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24 uker på vei og har så mye vondt i nederst i magen. Føles som spreng hver gang jeg skal bevege meg, eks når jeg skal reise meg opp og for hvert skritt jeg tar, når jeg snur meg i sengen ol. Men når jeg sitter helt rolig er det ingen smerter. Blir litt engstelig av dette da det noen ganger føles ut som alt skal ramle ut. Dette er andremann og alt er så totalt forskjellig. Noen andre som føler det på samme måte? Er skikkelig ubehagelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? Eller er dette bare meg?

Skrevet

Hei til deg....

Jeg har det også sånn!! Er i uke 16, og venter nr. 3...., hadde det slik i forrige svangerskap også!! Tror det er kynnere jeg....., skikkelig pressfølelse, og som du sier føles nesten som om noe skal ramle ut!! Kjenner det spesiellt godt hvist jeg reiser meg opp fort, eller snur meg for fort i senga.... våkner ofte av dette!! Tror ikke du skal bekymre deg...., som sagt hadde jeg dette i forrige svangerskap også, og det startet enda tidligere denne gangen.

Klem fra meg!1

Skrevet

Hmm.. jeg har slike smerter når jeg setter meg ned eller hoster eller skal ut av senga el, men har ingen tidl svangerskap å sammenlligne med så har trodd det var normalt til nå. Men forferdelig vondt til tider. Er 10 uker kortere enn deg jeg da... Må ha hjelp til å bære ting, eller reise meg opp av å til men trodde kanskje det var fordi magemusklene ikke virket som de skulle lengre eller noe?? Men jeg har seriøst ikke peiling, håper alt er som det skal med både deg og meg da. Men lite kjekt med smerter, særlig hvis man blir usikker av det..

Skrevet

jeg også. tror det er kynnere, kjennes ut som en blanding av menssmerter og press nedover. skrev et eget innleg ang dette nettopp. godt å høre at trondheim har hatt det et tidligere svangerskap! tror egentlig det er normalt, men det er jo så fort gjort å bekymre seg...

Skrevet

Takk for svar. Godt å vite at det ikke bare er meg som kjenner det sånn. Har hatt det sånn noen uker og føler at jeg klager mye. Har nevnt det til legen men det er liksom ikke noe ordentlig svar å få. Har bestilt time hos jordmor nå, skal dit 19 mai bare for å få snakket om det jeg bekymrer meg for. Ikke noe ok å gå å være engstelig i denne tiden som egentlig en bare skal kose seg. Og jeg trudde seriøst at det ikke skulle være vondt å gå gravid, ikke på denne måten. Følelsen en sitter med er at barnet kommer til å bli født for tidlig, tenker på det nesten hele tiden... Men når det er sagt gleder jeg meg veldig til nurket kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...