Gå til innhold

Når kommer overskuddet tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg er fortsatt slapp og tiltaksløs. Nå må det vel være 6. uka jeg har det sånn. Er i begynnelsen av 14. uke. Begynner å bli rimelig lei av og være sånn, men klarer/orker ikke gjøre noe med det.

Får ikke noe ut av dagene heller. Det blir jobbing, slappe av på sofaen og legge meg tidlig. Grrr... Frustrerende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg begynner endelig å få tilbake litt av overskudet, dvs at jeg nå er på vei fra å være totalt utkjørt til enhver tid til å faktisk kunne støvsuge gulvet eller gå meg en tur eller rake litt i hagen:) Å det er kjempedeilig! Har vært så utrolig plaget med kvalme å andre greier. Nesten gitt opp, men nå virker det som om kvalmen er på retrett. Orker jo ikke like mye som "til vanlig" men det er godt å kjenne at man i det hele tatt orker å komme seg ut av senga liksom, hvis du skjønner. Jeg er 14+0 i dag, så omtrent som deg da. Alle sier jo at 2.tri er det beste, å at kvalme etc går over til rundt uke 16 for de fleste, så du kommer deg vel snart:) Lykke til!!!

Skrevet

Vel..jeg er uke 16 i morra, og jeg venter fremdeles på overskuddet:-)

Skrevet

Da kommer jeg vel sakte, men sikkert tilbake snart, jeg også. Godt å høre at energien er på retur hos deg nå når vi er omtrent like langt på vei :)

Skrevet

Oi, uke 16! Æsj, da må jeg muligens smøre meg med litt mer tålmodighet jeg også.

Skrevet

Jeg er i uke 19 og venter fortsatt..

Skrevet

Jeg er i uke 20 å , jippi jeg har fått tilbake overskuddet. Fikk det for en og en halv uke siden ca. Nå vasker jeg opp, vasker klær , lager middag, vasker bad osv. Noe jeg ikke har gjort på mange mnd.

Mannen min synes det er utrolig deilig at jeg har fått tilbake overskuddet mitt. Han har jo vært så flink mens jeg bare har ligget på soffan.

Gled dere jenter overskuddet kommer snart :)

Skrevet

Jeg er i uke 23 og venter også fortsatt...

Er ofte veldig trøtt å sliten, etter en dag på jobb er man helt ødelagd..

Har ihf ikke kvalmen kvar :)

Kan si att jag er sykemeld 50% pga bekkenløsning.. Syns det er bra att solen begynner å titte frem, da blir man litt piggere om dagen :)

Skrevet

Jeg hadde mer overskudd en periode - rundt uke 13, 14 og 15 - men er nå utslitt igjen. Er på jobb, kommer hjem og finner stort sett sofaen... Alt som skal gjøres blir gjort etter å ha gruet meg i times- ja til og med - dagesvis...

Skrevet

Jeg er 17 uker og merker overskuddet har begynnt å komme seg gradvis den siste uka :) endelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...