Gå til innhold

September: Hvor mye


Brillemamma

Anbefalte innlegg

har dere gått opp i vekt? Jeg har gått opp TI kilo nå!!! Jeg fatter ikke hvordan det går an! Jeg spiser ikke mer enn vanlig, og er i like mye aktivitet som før...:( Er 21 uker på vei, var 63kg før graviditet, er 168 høy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Har gått opp 8 kg og er 19+4 i dag. Var ganske tynn fra før så det vises ikke så veldig godt, men med denne farten så går det vel ikke lenge før jeg ser ut som ei lita blubbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22+0 på vei, og har gått opp ca 6 kg. er 172 høy og veide 57 før jeg blei gravid. har veldig matlyst i det siste, så kommer vel til å suse videre opp fra nå tenker jeg.. mmm.. skal bake meg verdens beste når jeg kommer hjem fra jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 57 kg før jeg blei gravid, men gikk ned til 50 pga mye kvalme og oppkast. Var på kontroll hos jordmor i går og da viste vekta 58kg. Så nå er jeg endelig på pluss-siden! Noe som gledet jordmor =)

Er 20+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168 høy og var 65 kg. Hehe, har ikke vært på vekten på en stund, men har kontroll neste Onsdag :-) Så da må jeg vel :-)

Det får nu komme det som kommer :-)

Skal nok få det av igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare gått opp 2 kg eller så. Har termin 21 sept. Men er ikke dette veldig individuelt og genetisk? Jeg er en sån tynn jente som aldri, bank i bordet, går opp. Men regner med at jeg tjukker på meg under sommeren. Jeg er sulten HELE tiden. Det er litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 21 uker på vei, har gått opp 2.5 kg. vekten sto på 64,5 før jeg ble gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... er 21 uker på vei og var forskrekket når jeg sto på vekta idag, var 60 kg før graviditet og nå har jeg lagt på meg 10 kilo!! Hvor kommer dette til å ende da..? det er jo nå magen vokser på det meste så dette blir jo spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

godt å høre at det er noen andre som har gått lit op også. Jeg er 20 uker på vei og gått opp 10 kg selv. Ser ut til at alt (eller iallfall tilsynelatende alt), har lagt seg på magen... Men det er utrolig deprimerende å gå opp sååååå mye på 20 uker :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 24,å er snart oppe i den vekta jeg var før jeg ble gravid.håper egentlig att jeg ikke legger på meg mere,men.... (var ALT for stor før jeg begynte også da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått opp noe ennå... Er to kg under det jeg var da jeg ble gravid og er vel nå i 22nde uke. Men,det kommer nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Jeg har gått opp 2 kilo!!! Er 19+5 uker på vei og veide 68 kilo før gravididet! Men det er vel ganske opp og ned hvor mye man legger på seg... Men det kommer nok etterhvert....Er det ikke vanlig å legge på seg mellom 10-20 kilo da?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg var 59-60 før svangerskapet, var 65 kg i mårrest! Altså pluss 5-6 kg.... Er i uke 20, termin 30.september.

...det plager meg at jeg ikke har kontroll på vekta, og jo mer jeg følger med og tenker på det, jo mer legger jeg på meg...så det å spise sunt å fornuftig blir helst med snakket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er snart 22 uker på vei.168 cm høy og vede 45 når eg var ca 1 mnd på vei . da eg fan ut at eg var gravid. nå veier eg 49 så har berre lagt på meg 4 kilo så langt. har alltid vert tynn og slete veldig med og legge på meg- så. hopper nesten i taket når eg går på vekten og ser at kiloene begynner og gå opp ;) får håpe eg får beholde noen av de kiloene etter fødsel også. hehe ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...