Gå til innhold

veier mer når jeg har mensen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aha!

Var på vekta i morges, og etter å ha vært stabil i 2-3 mnd, var jeg nå ca.1,5 kg tyngre. Skjønte ikke helt det først, har ikke spist mer/rørt meg mindre, liksom:) Men fikk mensen igjen for første gang etter fødselen for noen dager siden.... MÅ være det ;0)

Hva humøret angår, svinger det kanskje litt. Men jeg tar meg i det, og prøver å ta kontrollen!

• 4 uker senere...

Jeg veide meg sist mandag og fikk nesten sjokk!! 2 kg mer enn forventet!

holder på å gå ned...så jeg har vært kjempeflink med mat og trening - så viste vekten så mye! herregud! ...men så fikk jeg mensen 3 dager etter..der kom forklaringen - får se hva jeg veier i morgen ..er spent!

Jeg har ikke så veldig mye erfaring med det selv, men mora mi har alltid sagt at ho følte seg tykkere når ho hadde mensen enn ellers og også veide et par kilo mer enn ellers. Jeg har erfart helt siden den gangen jeg fikk mensen at jeg tisser mer i den tiden jeg får mensen. Like før jeg får mensen og første dagen jeg har mensen, så føler jeg oftere trang til å tisse hyppigere enn jeg gjør ellers. Er det flere som har det slik, at de føler trang til å tisse hyppigere i det de får mensen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...