Gå til innhold

Nytt BIM-treff i Bergen for sep/okt/nov?!

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Da er mai her, og jeg lurte på om vi skulle finne en dato for vårt andre BIM-treff for de med termin sep/okt/nov?

Torsdager passet jo for mange forrige gang, så alternativene blir vel 11.mai, 18. mai eller 25. mai. For meg passer det alle dagene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4944299-nytt-bim-treff-i-bergen-for-sepoktnov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lilemo!

Har lagt denne tråden inn på terminklubben for september, oktober og november, i tillegg til under BIM-treff i Bergen.

Det har ikke kommet så mange tilbakemeldinger ennå, men de som har kommet har sagt 18. og 25. mai. Ikke noe grunn til å ikke ha det 11. mai tror jeg, bare det at det den 18 eller 25 vil være ca en måned siden sist vi hadde treff.

Men vet at HanneL skal reise bort og vil være vekkreist 18 og 25, så kanskje vi bare skal legge inn et treff på BIM-treff den 11. mai og håpe at flere ser linken der og hiver seg på treffet?

Annonse

Hei du!

Det er bare å møte opp dersom du har termin i sep, okt eller november. Vi hadde et treff på Egon i april, og det var en 10-12 stykker som kom. Det er bare kjempekos om flere kommer denne gang.

Møtene går egentlig bare ut på å kunne snakke med andre i samme situasjon. Vi spiser middag og deler erfaringer.

Gjennomsnittsalderen er vel 24-26 år, men vi hadde flere som var yngre og eldre enn dette. Det var i tillegg både førstegangsfødende der og andre og tredjegangsfødende.

Kom du! Det blir gøy!

Hei igjen,

Jeg kan legge inn et treff, vet du!

Ser an hvordan tilbakemeldingene blir til i morgen på de forskjellige terminklubbene, så legger jeg inn et møte på den dagen som passer best for flest.

Vi tar treffet på Egon klokken 18.00 som sist, ikke sant?

cristanz

Etter at treffet er lagt inn finner du d til venstre under BIM-treff... For å være inne på terminklubber er det bare å trykke på terminklubber som ligger rett under bim -treff til venstre i den orange delen:) hehe...åsså velger du bare moned for når du har termin:)Man legger seg liksom ikke inn...bare er på forumet for de med termin i oktober...alle oktober-mødre er "automatisk" med i oktoberklubben om du sjønner:)

Håper det var til hjelp å at du også blir med på neste treff i Bergen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...