Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Heisann Har tittet litt på debatten her.Ser at det er flere som etterlyser klær og dåpskjole til prematur.Jeg har kommet over en side som de selger slikt.www.dku.no
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Snikreklame eller?? Ser ikke noen spesielle klær til premature jeg..... Men lykke til med salget ditt du
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Skjønner ikke hva man skal med dåpskjole for premature. Men nå er jenta mi stor da. Men uansett ville jeg ikke døpt henne før hun var mellom 5-6 mnd (2-3 korrigert) og da passer de jo i vanlige kjoler.
M@amma36 Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Man kan jo trenge dåpskjole når man skal døpe barna på sykehuset.Men helst så håper man at man slipper å døpe de der..
Guttemamma x 3 Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Vi hadde hatt bruk dåpskjole i størrelse 50. Døpte Lillemann da han var 2 mnd. korrigert og vanlige dåpskjoler i størrelse 62-68 passet definitivt ikke. Måtte sy selv for å få noe som passet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå