Gå til innhold

Oldemor bryr seg ikke om oldebarnet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Beklager innlegget - avslutter her. Tror heller jeg går på helsestasjonen og prater med noen der om det. For jeg er rimelig fastlåst og veldig lei meg over denne situasjonen.

Utrolig hvor mye dritt en gammel dritt av en psykopat kan gjøre i en familie. Han splitter!

HI

Nei, da er det ikke noen råd, når du ikke vil møte henne på halvveien engang. Heller ikke kjøre/dra til huset og møte henne på utsiden. Synd at dine holdninger går utover barnet ditt, og at du "nekter" h*n den unike sjansen å bli kjent med oldemor.

Mine to yngste paa snart 8 aar og baby paa 6 mnd har aldri moett oldemoren sin heller.

Ikke skortet paa meg, iallefall. Selv om jeg bor langt borte, har jeg vaert hjemme i Norge 3 ganger. Og jeg inviterte henne til og komme paa besoek, og satt hele skjaertorsdagen og ventet paa farmora mi som aldri dukket opp.

Sendt julegaver og kort, men ikke faatt takk igjen.

Hun har alltid vaert sprek! Reist masse til utlandet, men aldri kommet hit til meg.

Noen folk er bare saann. Bitre mennesker som bare tenker paa seg selv, og sitter og synes veldig synd paa seg selv hver eneste dag.

Men min farmor har alltid vaert saann. Saa for meg er det ikke noe nytt, og jeg har intet savn for kontakten lengre.

Mormor doede da jeg var 11 aar. Jeg husker jeg var sint paa Gud fordi han tok den snille bestemora mi foerst....

Det er deres tap, naar de oppfoerer seg stygt. Ikke ditt.

Du er ikke tjent med ei oldemor som er negatig og sur.Da er det faktisk bedre aa vaere helt uten.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...