Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere får arrestere meg på dette viss jeg får feil, men jeg er rimelig sikker på at det er en gutt. For en uke siden drømte samboeren min at det var en gutt, dvs han ble født som femåring, men likevel:) Jeg har slitt litt de siste ukene med å få sove ordentlig tungt på nettene, men her for noen dager siden sovnet jeg så tungt at samboeren min måtte snu seg for å sjekke at jeg ennå pustet:) Cluet er at jeg drømte at det var en søt liten guttunge, like stor som sitt ettårige søskenbarn (født nesten 5 kilo) og prikklik søsteren min i ansiktet slik hun var som baby. En skikkelig skjønn liten gutt tror altså jeg at det blir:)

Jeg har tre barn , og legen min har spurt hva jeg har trodd det var på ett veldig tidlig stadie. !Han har også notert ned mit svar.Han sa at den gravide hadde som regel rett .

Jeg for min del har hatt rett hver gang.Jeg har en jente og to gutter, denne gangen er jeg sikker på at det er ei lita jente. Tenk om jeg tar feil denne gangen.ja.ja.ddet er jo ikke verdens under gang håper jo bare at alt er velllll .:)

Annonse

tja..med min første så var jeg nesten sikker på at det ble gutt.

alle sa også at det ble en gutt.

hadde til og med en "synsk" vennine som var 100 % sikker på at det ble gutt(kjøpte gutte klær å alt til meg)

hadde til og med "gutte mage"..

men nå ble det jente :)

denne gangen er det ingen som har kommet med noen bud.

jeg tror det blir en gutt denne gang....men jeg håper litt på at det blir en jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...