mamman til gogutten Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Har vært hos legen i dag så nå begynner visst ballen å rulle her... Har tatt blodprøver, blant annet for å se om jeg har hatt eggløsning denne pp. Har fått ny time til gu og gjennomgang av resultatene av blodprøven. Har jo liksom prøvd å skyve problemet foran meg men nå måtte jeg liksom innrømme både for meg selv og legen at det har vel gått litt lang tid uten resultat her ja. Samtidig synes jeg det er kjekt å vite at ting nå blir undersøkt og tatt tak i. Trodde kanskje at han ville vente men det var faktisk han som mente at vi bare skulle komme i gang, for uansett var det jo ikke "vekkastet" med en gu siden det var 3 år siden sist. Anbefaler dere som går rundt og lurer på å bestille time om å gjøre det, er uansett godt å få høre legens mening og da går det kanskje litt raskere dersom man allikevel må få hjelp etterhvert. men som han sa: det er fortsatt ingenting å frykte for at det ikke skal gå bra!!! Trøster meg med den.. Er vel nå i 8 pp men sluttet med pillen litt før uten å gå aktivt inn for det. Lykke til alle sammen, det blir nok vår tur snart:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943678-da-er-f%C3%B8rste-legetime-overst%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå