Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å forhindre lekking i sengetøyet om natta? Jeg har brukt BH til nå, men ammeinnleggene bare sklir unna slik at det blir lekkasjer likevel. (elsker å ligge på magen, nå som jeg kan det igjen:-)

Har gjort forsøk med håndkle og greier, men det synes jeg ikke var noen god ide. MM lukter ikke akkurat blomster...

Tips?

Fortsetter under...

Jeg bruker trange topper og klistrer ammeinnlegg på innsiden, det sklir litt unna, men tar opp det meste. I tillegg ligger jeg på tisselakenet som jeg kjøpte til babyen. Greit å prøve det, for da vet jeg hvertfall at hun skal slippe å ligge på det - kan bli ganske klam og varm.

Jeg brukte BH med ammeinnlegg OG halve tøybleier - sånne i gas som man også kan bruke til gulpekluter +++.

Håndkle under lakenet, just in case.

Jeg lekket masse, men det gikk stort sett bra. Tror uansett at vi kommer til å skifte ut overmadrassen etter at jeg er ferdig med ammingen;-).

Annonse

jeg fikk mamma til å ta med sånne nettingstruser fra sykehjemmet hun jobber på, så klippet jeg de opp slik at jeg kunne tre den rundt puppene. la inni en sammenbrettet stor gasklut som dekket begge to og et ammeinnlegg i ull på hver:) funket kjempebra! hadde i tillegg sånt tisselaken under lakenet mitt. bør bruke ull helt innerst så slipper du så vond lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...