Gå til innhold

Hei Dakota 22.08.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg

Hvordan er ståa i dag da? Nå har jeg lest innlegget ditt til meg fra søndag. Det hørtes jo ut som om dere har hatt ei kjempe fin helg i hovedstaden. Det er jo bare så godt å komme seg unna hverdagen litt. Jeg kunne virkelig tenkt meg å se Hulemannen, stand up showet til Sven Nordin. Men det kommer ikke til Trondheim før 2 september og det er vel kanskje litt vel usannsynlig at vi får med oss det. Så det får være til en annen gang.

Vi har barnefri helg i helga og da spørs det om vi ikke skal kunne finne på noe koselig sammen. Problemet er jo at det bare er så koselig å sette seg ned hjemme og når det er stilt og rolig, men det gjør vi jo hver helg når vi har guttungen (og han har lagt seg) så vi må virkelig prøve å få utnyttet disse helgene hvor vi er alene. Særlig siden det er siste innspurt nå ;)

Synes liksom magen min har sluttet å vokse jeg. Den er såpass at en ser at jeg er gravid og ikke småfeit liksom, men ikke noe mer. Kan fortsatt ligge på magen, selv om lille babyen sparker ganske heftig i begynnelsen da ;) Trodde i hvertfall at alle båtisene skulle få fart på magen, men nei. Ja ja, den skyter vel fart sånn rett over natten da kanskje. Så får en bare nyte den tiden hvor en ikke er så altfor stor og tung. Blir vel varmt nok til sommeren tenker jeg. Går og garanterer alle en kjempe sommer i år jeg, for det er typisk at det liksom blir den varmeste sommeren i manns minne i år når jeg hverken kan kle meg i snertne klær eller kose meg med en ute pils. HEHE, alkis sjø.

Nei, du får ha en fortsatt fin dag også sees vi kanskje sånn etterhvert. Blir sikkert sittende her inne en stund - siden jeg skal bort i kveld. Blir sikkert koselig det.

Du får ha en fin dag da.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo du! =)

Har akkurat sendt en mail til deg, men det er jo ikke noe i veien for å legge inn et lite svar her også... ;)

Har to gutter som sover så søtt her, men tror jeg skal vekke dem snart. Greit å få gitt middag før dagbarnet hentes. Hadde tenkt at vi skulle ut en tur i dag, men det går jo ikke det sånn som de sover...

Får heller se om jeg tar med meg minsten ut etterpå. Skal jo dele av en bit av hagen for å begrense området de er på - for min del selvfølgelig ;), men har ikke kommet så langt enda... Sambo må rake vekk en haug med grus først og jeg er ikke helt sikker på når det kommer til å skje... Nå har han skåret ned tre store trær og nesten hele hekken til nabo'n, så han har hatt nok å gjøre for å si det sånn... Har sagt at han må få gjort det snart, men får prøve å la være å mase for mye. Et par dager ihvertfall... Hehe... :)

Så nå er hagen og oppkjørselen fulle av kvist og kvast, så det er riktig så trivelig her gitt... Kanskje jeg burde la han få kjøre avgårde alt det før jeg nevner noe om å rake grus? Hihi... Best å ta det litt pent tror jeg, hvis ikke blir det vel bare sure miner her i huset og det har vi nok av fra før...

Les: min... Er ikke helt til å ha i hus om dagen gitt... Sur og grinete for alt og ingenting, så det hadde vært deilig med litt tid for meg selv nå. Sambo skal jo til Oslo på tirsdag, så da får jeg bare nyte stillheten etter at gullet er lagt tenker jeg...

Nei, nå må jeg få opp disse guttene hvis det skal bli noe middag på de. Ha det fint i kveld da, så snakkes vi.

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...