Gå til innhold

vår lille nicolay ble født i uke 19!

Gjest

Anbefalte innlegg

ble lagt inn på sykehuset tirsdag med tidelig vannavgang.

fikk da streng sengeleie, for å prøve å redde barnet. men det greide vi ikke. så jeg og min mann velgte å avslutte graviditeten!

fikk da modnings piller på mandagen uka etter og fødselen var i gang! fikk alt jeg ville ha av smertestillende. det var ingen god fødsel. nicolay kom ut 6 timer etter det hadde startet. helt forferdelig, men hen var verdens fineste gutt. vi hadde han hos oss hele den natta. jeg er glad for at jeg så han og tok masse bilder av han og skal lage en minne bok for han! jeg råder alle å se barnet sitt, forferdelig men det beste i etter tid!

savner han veldig å kune ønske han var her hos oss, for dette svangerskapet skulle jo gå bra... vi mistet også ett barn i september i fjord, da var jeg 10 uker på vei. det døde i magen.

jeg har ikke ord på hvor trist å lei meg jeg er, det er helt forferdelig å miste ett barn. orker ikke tanken på å lage ett barn nå men kanskje om ett eller to år!

trøsten er at jeg kan titte opp på himmelen å vite at han har det godt og at gud passer på vår kjære sønn nicolay!!!!!!

savner deg kjempe mye å kunne ønske du lå i magen min å sparket enda, vil aldrig glemme deg, ta vare på deg selv så møtes vi en gang igjen i himmelen min sønn!!!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...