Gå til innhold

Venter på mensen...

Anbefalte innlegg

Halloen !

Er ikke av de mest aktive skribentene her inne, men her kommer uansett en liten oppdatering:

Går for tiden rundt og venter på mensen, skulle hatt den på lørdag ( har syklus på 30 dager). Testet negativt lørdag kveld. Har hatt 1 mens etter utskrapning for snart 3 mnd siden, og pleier alltid ha 30 dagers syklus. Den mensen begynte 30.april.

Uff, syklus-kluss er det siste jeg ønsker meg nå, har alltid vært regelmessig og det er så godt for da vet man iallefall hvor i syklusen man befinner seg. Er så fælt å gå rundt og vente på mensen, man mister fokuset på hverdagslivet helt og dessuten går tiden så seeeeint!

Tenkte å ta en ny test i morgen tidlig, selv om jeg tviler veldig sterkt på at jeg er gravid. Har hatt behov for å vente en periode før vi prøver på nytt, men nå føler jeg meg klar igjen.

SÅ SPIRE; BARE KOM !

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943220-venter-p%C3%A5-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Etter en slik utskrapning er det vel kanskje ikke helt uvanlig at det blir litt kluss. Vet det er pyton å gå slik å vente. Har selv uregelmessige cykluser og vet godt hvordan det er å bare tenke at hvis denne mensen likevel skal komme kan den bare komme og bli ferdig med det.

Men krysser fingrene for at du rett og slett er forsinket av positive grunner.

Lykke til

Klem

Ja, skikkelig frustrerendes med uregelmessighet !

Etter forrige MA i uke 16 kom mensen tilbake etter 4 uker, var regelmessig frem til forrige graviditet. Denne gang tok det hele 6 uker, så er vel ikke akkurat usannsynlig at det er noe kluss.

Tenkte å ta en test i morgen tidlig, bare sånn for å se. Testet negativt på ikm-dagen forrige gang jeg var gravid, for så å teste positivt 4 dager senere. I morgen er jeg på dag 35.

Så vi får se, har ingen følelse av at jeg er gravid igjen iallefall.

( men billigtestene er jo så BILLIGE! ) hehe

Håper på klaff for deg snart, susse, og tusen takk for svar !

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...