Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Beklager at jeg ikke har svart deg! Har ikke vært inne her på noen dager. Håper alt står bra til med deg! Ser du har bevegd deg inn på 2.trimester! Spennende!

Her er i grunnen ting som før... Jeg føler at jeg står helt fast! Har ikke bestilt noen abort da... men bestilte meg en sv.kontroll. Må i allefall finne ut om d er noe mer å gruble på eller ei. Finne ut hvor langt jeg er på vei.

Har snakka en del med mamma i d siste da. Er så gla jeg har henne. Samboeren min er helt fjern... Vil ikke ha ungen. Han har klaget og bært seg over dattera vi har i d siste. Jeg spurte han hvorfor han gjorde d, da sa han at han villle bare vise meg hvor mye strev d var med unger. Da ble jeg mildt sagt forbanna!! D ska jo ikke gå utover henne!!!! Jeg vet rett og slett ikke hvordan dette skal gå.. blir d verre får han bare flytte ut! orker ikke dette lenger!! men jeg skriver mer senere. er på jobb nå! Takk for støtten!! klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vennen,for ett rot du har havna i:0(

Er så glad for at du har mammaen din og at du har bestilt deg kontroll. Du er vel like langt som meg på vei, mangler bare noen dager gjør det ikke?? Vi testa da ganske likte jeg og du...

Jeg hadde eksplodert hadde min mann gjort dette mot meg. Tror jeg hadde pakka kofferten raskt ja. Hvordan ialle dager kan han gjøre noe sånt mot den lille jenta deres. Nei,det hørest nesten ut som dere trenger en pause fra hverandre.. Ikke for å være kynisk. Men dere fortjener så mye bedre du og den lille jenta di og den du har på vei.

Så får den fyren seile sin egen sjø og se hvordan det er å sitte er alene...Ta å ring trygde kontoret og forhør deg over hva du får om du kaster han ut. Økonomisk skal du klare deg uten han, så det må du ikke være redd for .Men det følesemessige blir selfølgelig tøft...

Skulle ønske jeg bodde nærmere deg slik at jeg kunne støtta deg personlig og i "live".Men du har min fulle støtte uansett hva du gjør...

Håper det ordner seg for deg på en eller annen måte.Kan tenke meg at mammaen din ikke setter serlig høy pris på sin svigersønn akkurat nå...

Bruk henne alt du kan,det er flott at hun støtter deg.

Da jeg skulle ha nr 1 hadde jeg og barne faren vært sammen i 4 måneder.Han ville ikke ha barnet og jeg lurte på å ta abort..

Men mamma støtta meg hele veien,det verste er at barnefaren egentlig ikke mente at jeg burde ta abort,han ble bare så redd.Han har veldig kristne foreldre og det var ikke mye godkjent å få barn før ekteskap kan en si...Men jeg har fortsatt ikke verdens beste forhold til svigers da,men det er en heeelt annen historie.

Heldigvis stoppa mamma meg i å ta abort. Alt ordna seg og nå sitter jeg gravid med nr 4.Men samme pappaen...

Jeg har en happy ending på min historie.Håper du også får en happy ending.Det fortjener du...:0)

Koseknuse klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4943503
Del på andre sider

Du har så sant i d du skriver! Jeg burde ikke funnet meg i dette... Ingen fortjener å bli behandlet sånn. Men jeg er så gla i han! Og han er egentlig den snille gode og omtenksomme fyren! Vil bare at han skal bli "klar i hodet" liksom! At han skal klare å se d positive og at han skal kunne glede seg. Det er jo ikke sånn at han blir en fange om han får en unge til! Håper jeg kan få han på positive tanker! Har enda et håp om d...hvis ikke ser d veldig mørkt ut for forholdet vårt!

Men nok om meg akkurat nå!

Hvordan er d med deg? Har du noen anelse om hvilket kjønn ungen din har? ååå, hadde vært så koselig om vi hadde bodd i nærheten av hverandre!! Blir jo så spennende når vi har termin på omtrent samme tid!! (satser på å beholde ungen) D hadde vært stas!!

Ble en gang spådd at jeg kom til å binde meg ganske ung. Det stemmer jo bra siden jeg fikk min første som 20åring. Hun spådama sa også at noe ville skje som kom til å slite på forholdet. ( det kan jo være dette) Hun sa ikke om d ble slutt eller ei da..En annen gang ble jeg spådd at jeg skulle få tre barn; jente, gutt også jente. D samme ble samboeren min. Håper D stemmer og at d er ment at vi skal få barna sammen! Er litt kritisk til sånt, men d har jo stemt så bra hittil! :)

Ellers da går d greit med kvalmen? Går faktisk bedre her nå, men halsbrannen har meldt sin ankomst!! blæ! men bedre d!!

klem klem! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4949807
Del på andre sider

Hei hei:0)

Så flott at du satser på å beholde:0)

Skal se at det er dette spådamen mener,da har du jo en gutt i vente du nå...Så spennende:0)

Jeg er sikker på at alt ordner seg,men du har ikke muligheten og reise til mammaen din og bo der en liten stund?.Slik at mannen din får være alene og savne dere?? Han kan iallefall ikke holde på sånn han gjør uansett hvor glad du er i han. Er han glad i deg så MÅ han sjerpe seg.

Skal se det er lys i den mørke tunnellen:0) Når skal du til lege?

Jeg skal ikke til jordmor før den 23 mai. Kjempe lenge til. Håper på å få høre hjertelyd da.

Jeg er super kvalm, har tilbrakt det meste av ettermiddagen i senga. Sliter med oppkast og diare..Er så lei.I tillegg er jeg veldig svimmel så jeg er nervøs for å være hjemme alene.

Men har en mann som støtter meg opp og i mente da. Heldigvis.

Skal foressten hilse deg fra mannen min og si at mannen din har nok fått full panikk. Men at han burde ta seg sammen og oppføre seg som en mann!! Hva nå det er...He he he

Jeg har en liten tanke på at dette blir en gutt. Men mannen min sier at han tror det er ei jente. Er spådd ei jente da så vi får se. Siden vi har to gutter og ei jente hadde det vært fint med ei jente da...

Hvor i landet hører du til foressten? Jeg er sunnmøring...

Håper virkelig ting ordner seg for deg.Vi satser på at vi er tjukke og drittleie av magene våra i oktober/november gjør vi ikke??

Ha en fin kveld videre og lykke til videre.

Kose knuseklem:0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4950187
Del på andre sider

Hei på deg!!! Sorry for at jeg ikke har skrevet til deg på lenge! Her ikke vært no særlig på nettet i d siste! Har jo vært så supert vær! Her går d faktisk litt bedre!

Kjæresten min var ute med noen venner på lørdagen. Jeg snakket med han i mobilen tidlig på kvelden da. Da satt han å funderte på guttenavn!! hehe jeg ble veldig overrasket for å si d mildt! Han var så positvi! Merkelig!! Han snakket om forskjellige guttenavn. Han var ikke full altså. Ble ganske lettet da, mildt sagt! Har ikke prata så masse om d i ettertid da, men han lurer på om alt er bra med ungen da og når vi evt kan sjekke d. Er enda litt nervøs da.. Gruer meg til å fortelle d til folk... Lurer på hva pappa og svigers sier.. huff... kanskje de syns vi tar på oss for mye i ung alder... gruer meg til de reaksjonene! Syns selv d begynner å synes, så je strever litt med å skjule d! :)

Var faktisk til lege og en snartur innom jordmora i dag. Hun kjente at livmora var kommet godt opp nå, så da er d jo uansett for sent å gjøre noe... får nesten litt panikk jeg... Var en sykepleier der da jeg tok blodprøver som sa at hun ikke syns d var for tett. Hun hadde mye tettere mellom ungene sine. jaja vi får bare hoppe i d!!

Hvordan er d med deg da? SEr du skriver at du fremdeles er kvalm! Huff stakkars deg! D er så fælt å plages sånn! Fra Sunnmøre du ja! Er fra Sør-Trøndelag jeg da. Har en del slekt på Standa faktisk.

Fikk ny termindato i dag jeg. 15.november. Spennende!! Når har du termin?

Må stikke jeg! kommer tilbake litt senere!!

STOR klem til deg!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4987944
Del på andre sider

Jeg også har termin 15 november:0)

Så flott da...Veldig morsomt at vi har termin samme dag:0)

Kvalmen er ikke like intens lengre, men det kan være fordi jeg har vært ute hele dagen.Det er så deilig med sommer temperaturer.Nyter det i fulle drag...Uten om møkka lukta som kommer sigende inn nå på kvelden.Har bønder på alle kanter så lukta den ungår vi ikke nå...

Så flott at han er så positiv nå,skal se at alt ordner seg for dere.Håper han snart tar i ett tak og hjelper deg litt også så ikke du må gjøre alt.

Vi har vært i skogen og rydda nå i flere dager.Holder på med ved.Er sliten og trett.Det er tungt å stå i 25 varmegrader uten en vind pust...Idag orka jeg ikke var så sliten i ryggen.

Er så glad for at ting begynner å ordne seg for dere:0)

Jeg klarer ikkje kjenne livmora mi når jeg trykker på magen,håper at alt er bra og at det ikke har gått galt..Tenker litt på at kvalmen har gitt seg tidlig denne gangen....

Satser på å få høre hjertelyd den 23 mai.Da skal jeg til jordmor.

Jeg har 2 år og 2 mnd mellom mine eldste .Det gikk kjempe fint det:0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4990608
Del på andre sider

Annonse

Ja det er så godt med dette sommerværet!! Blir i mye bedre humør av d også! Fint at d går bedre med kvalmen nå da!! JA så spennende at vi har termin på samme dag!!! Blir nok sikkert flyttet litt etter UL. Gleder meg til d. har ikke kjent livmora mi før nå de siste dagen jeg heller. Våknet natt til i går og da var jeg skikkelig støl i magen, nederst i magen. Legen sa at d kunne være da den "kom opp". Det er nok bra med baby'n din skal du se! Er jo kommet til uke 12 og vel så d! :)

Har du tenkt å vite kjønnet ja. spennende. Vet ikke om jeg vil vite eller ei jeg. fikk vite d sist gang.

Fortalte d til pappa i kveld da. Han bor i huset ved siden av oss. Han lo og sa at d var trivelig!! Han syns d var bra lille jenta mi fikk søsken! og var enig i at d er bedre å gjøre seg ferdig med barn istedet for å få en til om 15-20 år. Jeg sa at jeg gruer meg litt da, men han sa at d er ingen verdens ting å tenke på. D går så bra så, sa han! Var så godt å få den støtten!! Han og mamma fikk jo barn med bare 18mnd mellomrom, pluss at de hadde meg på 3 år, så han vet hva han prater om da. Godt å få fortalt d! Da mangler jeg svigers...hjelp..

fått UL time du ja. D blir stas altså!! Får et nærmere forhold til ungen når man ser den. Du har ikke prøvd med reisesyketabletter når kvalmen er som verst da. jeg tok en tablett i forbinnelse med en biltur for litt siden. da var jeg ikke kvalm i d hele tatt! D stod på pakken at d ikke var skadelig for gravide. Er de gamle barna dine nå da? gleder de seg til d kommer en til i huset?

klem klem :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4991199
Del på andre sider

Heisann igjen på tampen av 8 mai:0)

Joda har spist reisesyketabletter i over 1 mnd jeg.Men de har ike hjelpt så veldig mye.Men litt.Tar de på kvelden.Da er jeg ganske fin på natten og morgenen.

jeg har vært på ul og da sa de at alt stemte i forhold til termin.Så sier de at jeg skal bli flytta bakover da freaker jeg....Veit når jeg ble gravid.

Så flott at pappaen din ble glad.er sikker på at det blir alle.Når en allerede har en er en låst for livet så da kan bare fylle på meg søsken:0)

Jeg har bare en søster og det er 7 år mellom oss.Har alltid ønska meg flere søsken..To var for lite.Derfor jeg er gravid med nr 4 nå:0)

Guttene mine er 8 og 6 år og jenta er 3 år.Guttene ønsker seg veldig en lille søster til.Har en flott tegning på kjøleskapet der eldstemann har tegnet meg på sykehuset med baby ved siden av.De gleder seg veldig. Håper bare det går bra ellers så blir det tre søsken som kommer til å slite...

Ha ei god natt,nå må jeg legge meg..Om jeg får sove da.Har grilla ryggen min idag.He he skulle ha farge og farge har jeg fått!!!

Koseklem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4991460
Del på andre sider

God dag! :)

Hvordan står d til der i dag? Her står jeg på jobb i godværet!! huff...jobbet hver dag i d siste, bortsett fra søndag.. Jeg vil også ha farge! Får håpe d blir fint i morgen også! da har jeg endelig fri!! Ble du flytta bakover? ja man vet jo kanskje best selv når man ble gravid.. Terminen min ble flyttet fra 19. til 15. den da. Jeg mener selv det er 19. da men.. Får vel vente til UL. Sist kom jenta mi på termindagen! D var gøy! :) ULterminen ja.

D går nok bra med knøttet ditt skal du se!! :) Så fint at de andre gleder seg!!

Tror jeg må gå å kjøpe meg noe å spise på jeg, i alefall drikke... Kjenner kvalmen kommer litt her.. Var jo til legen i går. Har lavt blodtrykk denne gangen også. Er jo bra d men d er så slitsomt!! Blir så svimmel og slapp. Pluss at hodepina mi nok kommer fra d også. Men men... ikke så mye å gjøre med. Bedre enn å ha høyt da i allefall.

Vi snakkes!! :)

klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4993243
Del på andre sider

Halloen:0)

Nå er jeg på vei ut for å ligge på verandaen og nyte det deilige været med en god bok:0)

Sparang opp til mamma slik at hun fik smurt ryggen min med solkrem.Den ble litt grilla i går....

Med guttene ble jeg flytta tre dager frem og med jenta tre dager bak.Så jeg satser på at terminen blir rundt den 15 nå.Her på bim får jeg 18 november som termin.Men jm satte 15..

Førstemann kom på kur 15 dager overtiden.

nr 2 dagen etter termin og jenta kom tre dager før termin.Ul termin vel og merke.

Ha en fin dag på jobben.Kvalmen min har gitt seg litt nå.Den er ikke like intens hele tiden.Det er deilig humøret er mye bedre:0)

Ha en flott dag.Vi snakkes:0)

Koseklem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-4993642
Del på andre sider

Dytter denne opp til deg jeg:0)

Hvordan går det med deg?

Jeg er sur,gubbene våra skulle delt litt på interessen om barnet.Mannen min har avbestilt timen min hos jordmor fordi han vil være med.Fikk ikke time før 6 juni...

Da er det 8 uker siden sist gang.Hadde høyt blodtrykk og har nå fått kynnere.Er så sint og skuffet.Sa klart ifra at han ikke fikk avbestille timen om hun ikke hadde time rett rundt den 23 mai.Da jeg skulle til jm.

Håper du har det bedre.Jeg har fått slik fødsels angst at jeg ønsker barnet ditt pepperen gror...Er bare lei meg nå:0(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4943157-idefix/#findComment-5016081
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...