Gå til innhold

Usj,vektmas(uke 24)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj,vekta viser opp 9 kg..Synes det er så mye. Får skjerpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke mye det ;)

Hus at de siste ukene nå har ungen hatt sin raskeste vokse periode..

Nå vil det anatgelig stagnere litt ;) slapp helt av ;=)

Skrevet

Jeg har gått opp ca 8-9 kg jeg og nå. Er også i uke 24...

Skrevet

Er 22 uker på vei i dag - og har også gått opp 9 kg. Nå er det slutt på unødvendige søtsaker. Skal dessuten begynne med vanntrening - så håper jeg det roer seg !

Skrevet

"Godt" å høre at det er andre som har gått opp en del i vekt også.

Har nå gått opp 10 kg, og er inne i uke 27.

Burde skjerpe meg, men nå er søthungeren tatt helt av.

Skrevet

Det er godt vi er flere :)

Leste forresten et sted (husker selvfølgelig ikke hvor) at det ikke lengre er 12 kg som er gj.snitt vektøkning, men 17kg. Det skal jo fremdeles av igjen, men da er vi ikke helt abnorme!!!

Skrevet

Psst: Ungen vokser enda mer ETTER uke 23-24. (ca 150 gram i uka)

Skrevet

Hei!

Jeg gikk opp 17 kilo forrige graviditet. Men det rant av meg 20 kg de neste månedene etter at gutten kom ut og jeg kunne bevege meg normalt igjen. Denne gangen er jeg 22 uker på vei og har gått opp 8 kilo. Omtrent det samme som sist.

Skrevet

Er 27 uker nå 28 på BIM og har gått opp 10 kg legen min sa det var en fin vektoppgang...jeg bekymrer meg litt men er beroliget når legen sa det var bra.

Gjest Frantic
Skrevet

Ikke bekymre deg! Jeg er i uke 26 og nærmer meg 10 kg, fra 53 til 63 kg. Er tredje barnet, og med de to forrige la jeg på meg tilsammen 16 og 18 kg. Mye vann på slutten, så 10 kg la jeg igjen på sykehuset, og resten forsvinner iløpet av de neste 6-8 mnd når en går turer med barnevognen f.eks. Jeg spiser sunt, trener 3 ganger i uka, men koser meg i helgene (og kanskje litt for ofte innimellom med sjokolade på kvelden - det er min last :-)

tror det er viktig også å kose seg. Den tiden som er igjen blir det også trangere om plassen, så da blir det ikke plass til så store måltider - heller små og ofte, noe som er positivt for vektøkningen :-) Når solen og varmen kommer også tror jeg vi innstiller oss på lettere mat, iallefall er jeg sånn.........

Skrevet

Slapp av, du er gravid!! Jeg har gått opp bare 3,8 kg og det er ikke noe kjekt at det blir bemerket på hver kontroll heller.

Skrevet

Er også i uke 24.

Skrevet

Jeg gikk opp 25 kilo med førstemann. Jeg gruet meg til hver gang jeg skulle veie meg fordi vekta bare raste opp. (Jeg spiste sunt, men likevel gikk vekta veldig raskt opp).

Jeg fikk maaasse vann i kroppen, så ut som en elefant, hehe:)

Etter fødselen gikk jeg raskt ned i vekt. Kom tilbake til normalvekta på under 6 mnd. (Og gikk enda et par kilo ned etter det).

Så i dette svangerskapet har jeg ikke tenkt til å stresse med vekta!

Og synes ikke du heller burde det;-)

Skrevet

18 fullgåtte uekr her og opp 4 kg.. håper ikke det er mye ?

ser for meg 30 tallet jeg nesten ... AAAAANGST

Skrevet

Jeg er i uke 26 og har gått opp ca. 7-8 kilo. Kjempefin vektøking sier både jordmor og lege til meg..

Skrevet

Jeg er i 25.uke og gikk på vekta i dag. Har gått opp 5 kilo, noe som overrasket meg. Trodde jeg hadde lagt på meg mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...