Gå til innhold

Gravid, men hvor er symtomene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 4+3 - kjente meg dårlig inntil i går, nå føler jeg meg plutselig helt normal (ingen stikninger i magen eller oppblåst), bortsett fra forkjølelse. Sov dårlig i natt - pga magen og forkjølelsen - men er likevel ikke spes trøtt.

 

Er det normalt at man kjenner til og fra?

 

Når skal jeg gå til legen?

 

Helt grønn ... ;)

 

Ps Signerer med anonym, for jeg har ikke fått fortalt det til den vordende far enda (vil gjøre det litt spesielt) ... Testet i morges med kryss som kom opp superraskt. Ler litt av meg selv som har bøyd og vendt på testen for om mulig å se en skygge ... ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du testet før og fått negativt? Hvilken dag etter befruktning?

 

Hvilken dag testet du positivt på, altså hvor mange dager etter eggløsning/befruktning?

 

Har du kjent stikkinger i magen helt til nå? kan jo være egget som har festet seg og som nå ligger stille og ruger. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet og med kryss i morges....juhu! :) Hurra for oss.

Jeg kjenner ikke stikking i magen hele tiden, men brystene er temmelig følsomme....

 

Men om du er usikker burde du jo gå til legen så fort du kan, slik at du iallefall føler deg sikker... :)

Men det høres rart at alle graviditets symptomer bare forsvinner over natta da...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 6+3, har også kjent litt i begynnelsen, nå er jeg bare litt øm i puppene. alt er bare bra. Tror vi må være glade for at vi ikke kjenner noe. Synes veldig synd på de som er kvalm store deler av 1.trim

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Må innrømme at jeg ikke akkurat har hatt et hav av symptomer på denne graviditeten jeg heller.... Ømme pupper: ja! Men det har jeg hvereneste gang jeg skal ha mensen.... Også er jeg ganske trøtt, men det kan være fordi datteren min har vært oppe 10 ganger de 2 siste nettene med spy og sånt...Ellers må jeg innrømme at jeg har kjent det ene svangerskapet allerede ved unnfangelsen mens det første gikk meg hus forbi...

 

Det jeg hører flere si er at de skal til legen nå... er det bare i trondheim at de ikke gir legetime før i uke 11/12? Eller er det fordi jeg har barn fra før? Jeg kunne strengt tatt tenkt meg en tur til legen om ikke så lenge jeg... 8 juni er liksom så lenge til og jeg har litt lyst til å begynne å glede meg:)

 

Barnefar vet det og gleder seg til sitt første barn...jeg er bare redd enda jeg....lenge siden jeg fødte og sånt sist.... Hvordan takler kroppen det nå kontra da osv...

 

Unnskyld at dette innlegget ble så langt, jeg er bare litt bekymret og har ikke så mange å diskutere det med enda:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som ikke kjenner noe. Er trolig i uke 7 og har vært konstant kvalm i 2uker nå. Tisser ofte, smerter i magen, MASSE kviser og veldig hormonell.:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde faktisk ingen symptomer på graviditet i det hele tatt jeg. Hadde ikke tenkt på at jeg kunne være gravid hadde det ikke vært for at mensen ikke kom...:) Nå er jeg 21 uker på vei, og alt står bare bra til med den lille. Ikke alle trenger å ha symptomer på at de er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske jevne sykluser (dette var 6 pp) på 24-26 dager. Testet på dag 28. Har ikke testet før. Veldig tydelig og raskt blått kryss!

 

I går kjente jeg meg mer uggen, mer vondt i magen - akkurat som mensen skulle komme - men ikke helt mensenvondt helelr. Veldig oppblåst.

 

Er ikke så øm i puppene heller ... Var litt kvalm i forrige uke, derfor mistanken i første omgang pluss manglende spotting.

 

Min svigerinne mistet i fjor vinter. Hun hadde da lite symtomer og spiren døde rett før magisk grense uke 12 ... Med de andre barna har hun vært veldig dårlig, så hun mener dårlig = veldig godt tegn (har ikke fortalt dette altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Gravid med barn nr 3. Har aldri hatt noe form for tegn uten at mens forsvant.

 

Begge jentene mine fra før har jeg hatt kjempe svangerskap med!!!

 

Lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...