Gå til innhold

NYTT TREFF for JUNI og JULI i DRAMMEN??????

Anbefalte innlegg

Må jo nesten få med meg et siste treff før tremin hehe... Hva med mandag 29 mai kl 18 på et litt roligere sted en pigen kanskje?? Eller kankje det går an å sitte ute også, men at vi i allefall bestiller bord så alle sitter ok, de tok jo plutslig mot bordbestilling nå:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4942967-nytt-treff-for-juni-og-juli-i-drammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Jeg var på mitt første treff sist gang. Synes det hadde vært koselig å møtes igjen før termin.

Har nå endelig fått registrert meg, sa jeg hadde hatt vansker med det. Prøvde igjen og der gikk det.

29 mai passer fint for meg. Er jo nærme terminen vår så en vet jo ikke. Får håpe det ikke har skjedd noe før den tid, da er vi ikke juni og juli klubben mer hi hi...

Håper mange kan være med.

Jeg synes det ble litt folksomt på Pigen, men det er vel bedre hvis vi får holdt av bord. Får håpe det har blitt litt varmere i været slik at det går ann å sitte ute.

KLem

Jeg vil gjerne komme på neste treff. Fikk ikke barnevakt forrige gang, men satser på at det går bra denne gangen. Det er akkurat det samme for meg hvor vi treffes..... Blir koselig å se dere igjen før alvoret starter......

Jeg er med! Pigen ble vel hektisk ja, så gjerne et annet sted. Harry's er det jo litt så som så med servicen, men det er i hvertfall betydelig roligere der... Men det er kanskje andre steder også?? Kom med forslag så bestiller vi et bord til den 29.

Annonse

Hei og hopp!

Jeg er med på nytt treff jeg! Jeg rakk ikke det forrige da personal møtet aldri tok slutt... *grr*

Jonas B har jo masse god mat, ellers er jeg med på harry's også jeg! Litt deilig at det kan være litt rolig rundt oss! Vi er jo ikke den gruppa som tar minst plass mener jeg! =)

Mandag 29 er hvertfall bra dag for meg! Begynner jo nesten å haste for oss med juni mager da! *moro*

Ja kanskje vi skulle satse på Jonas B? Herlig å sitte ute om det er bra vær og vi får plass til alle. Når småttisene har kommet får vi dra på picnic med vogn hele gjengen! Noen som bestiller bord til den 29? Kl 18? (kan gjøre det jeg...)

Dere altså! Alltid treff når jeg skal på møte....;-) Denne gangen skal jeg på møte kl 19, men dere skravler vel en stund dere (kjenner jeg dere rett,hihi) så jeg melder en av dere og hører om dere fremdeles sitter der når jeg er ferdig på møte:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...